ויראלי

נועה תשבי מקבלת תואר יוקרתי: הטייטל החדש של הכוכבת נחשף

לאור פעילותה כשגרירה של ישראל בקרב על ההסברה מאז ה-7 באוקטובר, יוענק לתשבי תואר "ד"ר לשם כבוד" מאוניברסיטת רייכמן. השחקנית תקבל את הפרס המיוחד לצד אישים נוספים שבלטו בתרומתם למדינה מאז פרוץ המלחמה, ביניהם חיים ילין ואיל נוה
מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
גם לאחר שפוטרה בחודש אפריל אשתקד מתפקידה כשגרירת הסברה בינלאומית של ישראל למאבק באנטישמיות, השחקנית נועה תשבי המשיכה לשמש כדוברת בולטת של המדינה ברחבי העולם. מאז ה-7 באוקטובר היא נחשבת אחד השמות הבולטים המזוהים עם ישראל בקרב משפיענים במאבק על ההסברה, ושמה נקשר כמי שמשמיעה קול נחרץ נגד מחאות פרו-פלסטיניות.
הבוקר (חמישי) מיקי לוין מאתר TMI חשפה כי אוניברסיטת רייכמן תעניק לתשבי תואר ד"ר לשם כבוד בסימן גבורה ישראלית. טקס קבלת התואר ייערך במהלך החודש הבא ותשבי תגיע לישראל להשתתף בטקס. לצדה של תשבי, אישים נוספים שבלטו בתרומתם למדינת מאז ה-7 באוקטובר, יקבלו את הפרס מהאוניברסיטה היוקרתית. ביניהם סרן קרני גז, איל נוה, חיים ילין, ותא"ל ישראל שומר. 
 
בחודש ינואר האחרון תשבי יצאה לרחוב עם מיקרופון ושאלה את מי שקוראים "מהנהר עד לים פלסטין תהיה משוחררת", לפשר דבריהם. תשבי ניגשה למפגינים, כשבחולצתה כיתוב מתנוסס בעברית, ושאלה אותם על איזה נהר או ים מדובר, לצד שאלות על החטופים ועל חמאס וגילתה בורות משוועת של מפגינים, שאין להם מושג קלוש ושקוראים סיסמאות בלי להבין את משמעותן. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה