ויראלי

נועה תשבי מעוררת סערה: "כולם כאלה פאקינג מטומטמים?"

בסרטון שהפך לוויראלי, פנתה השחקנית למפגינים פרו-פלסטינים, שאלה שאלות יסוד וחשפה את בורותם המבישה. אחד המשתפים הבולטים היה טומי לי, האקס של פמלה אנדרסון, שנדהם לגלות עד כמה העולם עיוור. עד מהרה, גורמים אנטישמים הציפו את הפיד שלו בתגובות נאצה
מערכת ice | 
נועה תשבי, טומי לי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ נועה תשבי)
האקס של כוכבת הטלוויזיה והדוגמנית פמלה אנדרסון, המוזיקאי האמריקני טומי לי שיתף את סרטון ההסברה שצובר פופולריות ברשתות החברתיות שהכינה השגרירה הישראלית בעולם, השחקנית נועה תשבי. במהלך הסרטון, שהגיע גם למהדרות החדשות, ראיינה מפגינים פרו פלסטינים שקוראים את הסיסמאות שהפכו לשגרה בהפגנות נגד ישראל.
השחקנית נועה תשבי יצאה לרחוב עם מיקרופון ושאלה את מי שקוראים "מהנהר עד לים פלסטין תהיה משוחררת", לפשר דבריהם. תשבי ניגשה למפגינים, כשבחולצתה כיתוב מתנוסס בעברית, ושאלה אותם על איזה נהר או ים מדובר, לצד שאלות על החטופים ועל חמאס וגילתה בורות משוועת של מפגינים, שאין להם מושג קלוש ושקוראים סיסמאות בלי להבין את משמעותן. 
טומי לי, המתופף הנודע, כמו גם התר לוקליר כוכבת "מלרוז פלייס", שיתפו את הסרטון של תשבי והוסיף בעקיצה: "האם כולם כאלה פאקינג מטומטמים?". תשבי והשחקנית הישראלית אלונה טל הודו לו על השיתוף והתמיכה. מנגד, תומכי פלסטין הציפו את הפיד שלו בתגובות נאצה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה