תרבות ופנאי

נועה תשבי מתפוצצת: "אנשים חסרי השכלה, דמוקרטיה פגומה"

באירוע פסטיבל סרטים מרכזי שנערך בארצות הברית נכחו, בין היתר, נועה תשבי ונציגי משפחות החטופים. בעקבות כך, התקיימה גם הפגנה פרו פלסטינית בנוכחות מליסה בררה, שפוטרה לאחרונה מסרט "הצעקה". תשבי אמרה: "זו קבוצה של אנשים חסרי השכלה"
מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
פסטיבל הסרטים "סאנדנס" הוא אירוע הקרנת הסרטים העצמאי הגדול ביותר בארה"ב והוא מתקיים פעם בשנה בחודש ינואר. אתמול (ראשון), הגיעו לאירוע פעילת ההסברה נועה תשבי, יחד עם נציגים של משפחות החטופים, במטרה להעלות מודעות לנושא. אלא שכמו תמיד, יש מי שלא אהב ואף התנגד לנוכחותם של משפחות החטופים.
מחוץ לאירוע התקיימה הפגנת בה נכחו יותר מ-100 אנשים, פעילים פרו-פלסטיניים, שהפגינו נגד תשבי ונציגי המשפחות. בין המפגינים, הייתה גם מליסה בררה, שפוטרה מסרט "הצעקה" לאחר כמה אמירות אנטי-ישראליות, ותומכת נלהבת של הצד הפלסטיני.
בריאיון למגזין המוכר "וראיטי", פעילת ההסברה אמרה: "זו קבוצה של אנשים חסרי השכלה, שבמקום לתרום לשינוי במצב – הם עומדים ומפגינים שם למען הפלסטינים. להיות פרו – ישראלי זו הדרך הנכונה. צד אחד זו דמוקרטיה, וכמו כל דמוקרטיה אחרת – זו אכן דמוקרטיה פגומה. אבל הצד השני זה ארגון ג'נוסייד ג'יהאד שמחויב לחלוטין להשמדתנו. אין כאן סימטריה, ובכל זאת הם נתמכים על ידי מעוזים של השמאל כאילו הם איזה סוג של לוחמי חופש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה