בעולם

פמלה אנדרסון: תפסתי את ג'ק ניקולסון עושה שלישייה באחוזת פלייבוי

הדוגמנית האייקונית משיקה ספר זיכרונות וסרט תיעודי, וחושפת גם מפגש מעניין עם השחקן המוערך ג'ק ניקולסון. "לא יכולתי להתאפק, זה לכד את עיניי; אני חושבת שהוא 'סיים' שם"

מערכת ice | 
פמלה אנדרסון (צילום יוטיוב/ CBS Sunday Morning)
השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון טוענת כי ראתה פעם אחת את ג'ק ניקולסון עושה שלישייה באחוזת פלייבוי. "לניקולסון היו לצדו שתי נשים יפות", טוענת אנדרסון בספר הזיכרונות האחרון שלה, "אהבה, פמלה", לפי קטע שפרסם היום מגזין וראייטי.
היא ממשיכה, "כולם ציחקקו והתנשקו צמודים לקיר, החליקו אחד על השני." כוכבת "משמר המפרץ" - שלא חשפה מתי התרחשה השלשה לכאורה - נזכרת שניסתה לא להסתכל, אבל היא "לא יכלה לעצור את עצמה".
"הלכתי לשם כדי להשתמש במראה, התכופפתי מעל הכיור כדי לתקן את הגלוס שלי. מנסה לא להסתכל, אבל לא יכולתי להתאפק וזה לכד את עיניי בהשתקפות", כותבת אנדרסון, 55.  "אני מניחה שזה הביא אותו ל"סיום" כי הוא עשה רעש מצחיק, חייך ואמר, 'תודה יקירתי'", היא טוענת.

על המפגש של השחקן בן ה-85, אנדרסון אמרה לוראייטי שהערב של פלייבוי היה "פשוט חופש מוחלט. היה מלא אמנים, פילנתרופים, אינטלקטואלים, אבירות, נשים יפות. זו הייתה ממש חוויה", אמרה לאתר.
אנדרסון הייתה על השער של פלייבוי יותר פעמים מכל דוגמנית אחרת והקריירה שלה עם המגזין נמשכה 22 שנים. היא הופיעה לראשונה בתור נערת השער לגיליון אוקטובר 1989. 
אנדרסון פותחת גם את פרשת ההתעללות של בעלה לשעבר טומי לי. הדוגמנית היתה נשואה ארבע פעמים נוספות, והיא תובעת מחדש את הנרטיב על הסיפור שלה עם ספרה החדש, כמו גם עם סרטה התיעודי הקרוב של נטפליקס, "פמלה, סיפור אהבה". ספר הזיכרונות שלה והספיישל בנטפליקס ייצאו במקביל ב-31 בינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה