שיווק ופרסום

פנגו במהלך אסטרטגי גאוני: נבחרת הטאלנטים נחשפת | פרסומת השבוע

בקמפיין חדש ומשעשע במיוחד אשר פורסם ברשתות החברתיות, חברת "פנגו" חושפת את נבחרת הטאלנטים הנוצצת שלה. לצד יובל סמו ותמיר בר, מככבים אושר כהן, שחר חיון, ליאל אלי ואלכס שולץ | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
פנגו (צילום פנגו)
הפרסומת החדשה של "פנגו",  יישומון המאפשר תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה, תחבורה ציבורית, תדלוק וטעינה חשמלית, משכה את תשומת ליבנו יותר מכל השאר. הקמפיין החדש אשר עלה לאחרונה לרשתות החברתיות, מציג את הנבחרת המיוחדת והנוצצת של חברת "פנגו" בדרך משעשעת במיוחד. 
לצד יובל סמו ותמיר בר, כוכבי תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", המגלמים בקמפיין את בכירי חברת "פנגו", ניתן להבחין במשפיענית ליאל אלי, הזמר המצליח אושר כהן, כוכב הרשת אלכס שולץ והדוגמנית שחר חיון. בקמפיין שעלה לדיגיטל, פנגו לא רק חושפת את חברי הנבחרת של האפליקציה אלא גם מכריזה על מהלך אסטרטגי מיוחד.

(צילום: פרסום אברהם)
באמצעות פרסום מספר סרטונים קצרים ומשעשעים ברשתות החברתיות, נבחרת הכוכבים הנוצצת תחשוף בפני קהל היעד של פנגו את מגוון השירותים הייחודיים שהיא מעניקה; החל מתשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה כחול לבן, חניונים, תחבורה ציבורית, תדלוק ועד לטעינה חשמלית ושטיפת רכב. 
 

דבר המשרד 
ההסתכלות שלנו על זה היא מעבר לקמפיין אלא יותר כמהלך ודרך שתפגוש את קהלי היעד המגוונים במלא סיטואציות ומקומות כמו...כן, כמו פנגו. אז מהר מאוד הבנו שכדי לספר שפנגו מקלה על הישראלים לא רק בחניה אלא גם בתחבורה הציבורית, בטעינה חשמלית, בתדלוק, בחניונים ובשלל דרכים ובכלל על מנת  להנגיש את הסופר אפליקציה של המוביליטי, אנחנו חייבים לגייס נבחרת של סופר טאלנטים קלילים שלא באים לסבך דברים. מפה לשם בסוף יצא שפיטרנו את כל הנהלת פנגו והחלפנו אותם בהנהלה חדשה... האמת שהם לקחו את זה בקלות.
סיפור מבניית הקמפיין 
באחת הפגישות הראשונות עם יובל סמו, בין סנדוויצ'ונים וסודה שהגשנו, במעין דייט ראשון גישושים של היכרות ועוד לפני שבכלל היה קריאייטיב, מצאנו את עצמנו  די מהר מדלגים על הסמול טוק ומריצים יחד רעיונות קדימה ובעצם...פותרים יחד את הקראייטיב.  שם נוצר המנק"ל (כן כן ב-ק'). 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול היה לבנות את התמהיל המדויק של חברי הנבחרת. במהלך הדרך פגשנו מלא טאלנטים אבל כמו באהבה, כשזה זה יודעים שזה זה זה. כך היה שנפגשנו עם החברי הנבחרת שעכשיו כולם יודעים מי הם.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
נבחרת שערורייה.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האמת כתבנו עשרות עמודים של תסריטים וטקסטים אבל בסוף הרגעים הכי טובים היו שחברי הנבחרת נפגשו. כי מעבר לחומר המתוסרט הכימיה והתזמון הקומי שקיים בענק גם באלה שאינם באים מהקומדיה היה כל כך אותנטי ומרשים  שאנחנו רק דאגנו לדבר אחד...ללחוץ רקורד על המצלמה.
דבר הבמאי 
הקריאייטיב של גלעד מדר והתסריט של אסף גפן נתנו לנו הרבה חופש לאלתורים בצילומים. כל העשייה הייתה כיפית וזורמת, הרבה בזכות נבחרת השחקנים ובראשם יובל סמו שהיו מגויסים 100 אחוז לקומדיה. אני חושב שאפשר לראות את זה בתוצאה שבעיקר מאוד נהנינו לעבוד יחד.
קרדיטים 
לקוח: פנגו
מנכ"ל פנגו: יונתן אלון
סמנכ"לית שיווק: ליטל פרנקל
צוות שיווק פנגו: ניר בר, מירב כהן, ג'ני פטושינה, תום גבעון.
פרסום אברהם:
מנכ"ל: רועי חננאל
אסטרטגיה ושותף: ניסים מויאל
סמנכ"ל קראייטיב: גלעד מדר
סמנכ"לית 99: כרמל רם
סמנכ"לית לקוחות: שי בראונשטיין
מנהל קרייאטיב דיגיטל: גיל מזרחי
סושיאל והפעלת נבחרת: ירדן חדד
גיוס וניהול נבחרת: גלעד אסף
הפקה: יובל גולדשטיין
ניהול לקוח: אפרת להב, רומי ויג
יחסי ציבור- לייבוביץ מדיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה