רכב

פנגו מייקרת שוב מחירים: זו העמלה החדשה באפליקציה

ההודעה שנשלחה ללקוחות מציינת: "רצינו לעדכן שבקרוב תתווסף עמלה של 1 שקל על פעולת תדלוק עבור לקוחות שאינם חברי מסלול סימפל או סמארט". בהמשך, פנגו מנסה לעודד הצטרפות למסלולים בתשלום של 9.90 ו-12.90 שקלים לחודש
מערכת ice | 
פנגו (צילום פנגו)
חברת פנגו הודיעה ללקוחותיה על העלאת מחירים נוספת - הפעם היא תחל לגבות עמלה של 1 שקל על תדלוק באמצעות האפליקציה בתחנות הדלק של סונול, שירות שהושק ב-2020 אך לא זכה לפופולריות רבה.
עד כה השירות היה חינמי לכלל הלקוחות של פנגו, אך ע"פ הפרסום בוויינט, החברה מחילה כעת לגבות עמלה בגובה של 1 שקל לתדלוק עבור לקוחות שאינם חברים במסלולי התזכורות בתשלום "סימפל" או "סמארט". 

ההודעה שנשלחה ללקוחות מציינת: "רצינו לעדכן שבקרוב תתווסף עמלה של 1 שקל על פעולת תדלוק עבור לקוחות שאינם חברי מסלול סימפל או סמארט". בהמשך, פנגו מנסה לעודד הצטרפות למסלולים בתשלום של 9.90 ו-12.90 שקלים לחודש.
נתונים שפרסמה פנגו מראים כי רק כ-2,000 לקוחות משתמשים בשירות התדלוק באפליקציה מתוך כ-3 מיליון לקוחות, על אף שעד כה השירות היה ללא עלות.  כמו כן, לקוחות התדלוק באפליקציה יכולים לצבור נקודות goods של סונול, למרות שהחברה הפחיתה את ערכן לאחרונה.
ההעלאה הנוספת של עמלות פנגו מגיעה כחודשיים לאחר שהחברה העלתה את עמלת החנייה מ-1 שקל ל-1.90 שקל. הצעדים הללו מצביעים על רצונה של פנגו, שנרכשה לאחרונה על ידי קבוצת מילגם, להגדיל את ההכנסות והרווחיות.

מפנגו נמסר בתגובה: "לקוחות פנגו נהנים משירות תדלוק מהיר באמצעות האפליקציה בלחיצת כפתור. עדכון העמלה בגובה שקל אחד ייכנס לתוקף בקרוב, ויחול רק על כאלפיים לקוחות שאינם חברי המסלולים בהם השירות ניתן ללא עמלות. לפיכך העדכון לא רלוונטי לכלל משתמשי פנגו. חשוב להדגיש כי לקוחות פנגו המתדלקים באמצעות האפליקציה נהנים מהנחה על תדלוק, צבירת כסף לחניות בכחול לבן ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה