השוק

פנגו ו-gett בעסקת ענק: המנכ"ל מגיב לראשונה - "פוטנציאל עסקי גבוה"

במסגרת המהלך, שהשלמתו כפופה לאישור הממונה על התחרות, פלטפורמת התחבורה החכמה תשתלט על חברת המוניות בסכום של 175 מיליון דולר. יונתן אלון: "יש לנו תוכניות משמעותיות להמשך פיתוחה של החברה בתחומי ההתמחות". מטאו דה רנזי: "אסירי תודה לבעלי המניות שלנו" | פרסום ראשון
מערכת ice | 
מימין מתיאו דה רנזי, מארק און ויונתן אלון (מנכל פנגו) (צילום שוקה כהן, פייסבוק/ pango, פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת פנגו, פלטפורמת התחבורה החכמה, מודיעה הבוקר (חמישי) על רכישתה של חברת המוניות gett בסכום של 175 מיליון דולר. רכישתה של גט מגיעה לאחר משא ומתן שהחל לאחרונה בין הצדדים, במסגרתו הגיעו להבנות על רכישת כלל פעילותה של גט, בארץ ובעולם. בנק ההשקעות ג'פריס שימש כיועץ פיננסי בלעדי לגט במכירה לפנגו.
במסגרת המהלך, שהשלמתו כפופה לאישור הממונה על התחרות, פנגו מתכננת להמשיך ולהצמיח את גט בתחומי הפעילות הנוכחיים שלה בעולמות הזמנת המוניות והשליחויות.  חברת Gett הוקמה בשנת 2010 תחת השם "גט טקסי". החברה מפתחת פתרונות תחבורה ושינוע מתקדמים לעסקים, וכן מפעילה אפליקציה טכנולוגית פופולרית ללקוחות פרטיים, בישראל ובריטניה.
 
החברה פועלת תחת המותגים Gett ו-Gett Delivery, זאת לצד ורטיקלים חדשניים נוספים, דוגמת מיזם Gett Together, המאפשר תחבורה שיתופית. חברת פנגו בבעלות מילגם וקרן תש"י, הוקמה בשנת 2007 והיא פלטפורמת תחבורה חכמה המשלבת בין תשלום לחניה וחניונים, התראות חכמות, שירותי דרך ועוד.
 
יונתן אלון, מנכ"ל פנגו: "אנו שמחים ונרגשים להצטרף למסע מעורר ההשראה של גט. פנגו מאוד מאמינה בגט כחברה צומחת ורווחית, ובעלת פוטנציאל עסקי גבוה במיוחד. אנו מלאי הערכה למהפכה שגט מובילה בתחום המוניות בישראל ולאנשים המובילים אותה מדי יום, ויש לנו תוכניות משמעותיות להמשך פיתוחה של החברה בתחומי ההתמחות שלה. אנו גאים לחתום על הסכם לרכישת חברה ישראלית על ידי חברה ישראלית ורואים בכך הבעת אמון וחיזוק הכלכלה הישראלית, במיוחד בזמנים אלו". 
 
מטאו דה רנזי, מנכ"ל Gett: "אנו נרגשים לקבל בברכה את פנגו כבעלי המניות החדשים שלנו. Gett עשתה צעדים גדולים בצמיחה מסטארט-אפ לעסק בינלאומי רווחי ואנו אסירי תודה לבעלי המניות שלנו על ההכוונה והתמיכה לאורך השנים, וכן לעובדי החברה, על הנאמנות והמצוינות שהציגו. אנו מצפים להתחיל את הפרק הבא כחלק ממשפחת פנגו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה