שיווק ופרסום

הג'וב החדש של אושר כהן: משתף פעולה עם כוכבי ארץ נהדרת

פנגו מציגה נבחרת כוכבים הכי ישראלית שיש. בשנה הקרובה הכוכבים ילוו את פעילות החברה, יציגו סרטונים הומוריסטיים ועוד. בקרוב: פרסומת מפתיעה עם תמיר בר ויובל סמו. "התרחבנו דרמטית בשנים האחרונות", מספרת ליטרל פרנקל, סמנכ"לית השיווק
מערכת ice | 
אושר כהן בפנגו (צילום צלם: גבע תלמור)
חברת פנגו מציגה נבחרת כוכבים חדשה לקמפיין חדש ומסקרן במיוחד. יובל סמו ותמיר בר מארץ נהדרת, הזמר אושר כהן, המשפיענית ליאל אלי, אושיית הרשת והדוגמנית שחר חיון ואלכס שולץ שכיכב גם ב"בואו לאכול איתי". בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (שלישי) הודיעה חברת פנגו על שיתוף הפעולה עם שורת הכוכבים. 
לדבריי החברה, בתור חברה ישראלית הם גאים ושמחים להציג את הנבחרת "הכי ישראלית שיש". הנבחרת צפויה ללוות את פעילותה של החברה בשנה הקרובה, כולל פעילות חוץ בדרכים בשירותים השונים שהחברה מספקת. את פעילות הנבחרת יוביל משרד הפרסום "אברהם". 
הנבחרת צפויה להיות מושקת בשורה של סרטוני תוכן בהם יחשפו הכוכבים ויוצגו המנק"ל והסמנק"ל החדשים (כן כן, בק') - סמו ובר. בין השאר צפויים הכוכבים להעלות תוכן המפרסם את שירותי המוביליטי השונים של החברה, לפעול בדרכים ולפרסם סרטונים קלילים ומצחיקים. 
חברת פנגו מרכזת אפשרויות תשלום בחניונים, בתחבורה ציבורית, תדלוק ועוד. לאחרונה נודע כי החברה תשלוט גם בחברת Gett העוסקת בתחום המוניות בישראל. "החברה הרחיבה דרמטית את תחומי פעילותה בשנים האחרונות", אמרה ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי בפנגו. "אנו שמחים לאפשר לחברי הנבחרת לתת את הפרשנות שלהם בהעברת ערכי המותג בדרך הייחודית שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה