טלוויזיה

און רפאלי הציע נישואין לדוגמנית שחר חיון?

און רפאלי הזמין את בני משפחתו להיות עדים להצעת נישואין מרגשת ומפתיעה לזוגתו שחר חיון. מאז, השניים הספיקו להיפרד. אז הייתה הצעה? ואיך הגיבה ציפי?  
רוני שיינר |  1
און רפאלי ושחר חיון (צילום אינסטגרם)
הדוגמן והשחקן און רפאלי, אחיה הצעיר של בר רפאלי, מככב בימים אלה כמתמודד בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, וכדמות מרכזית בתוכנית הדוקו- ריאליטי המשפחתית, "רפאליס", המשודרת בהוט. 
בימים בהם צולם הדוקו ריאליטי המשפחתי, ניהל רפאלי הצעיר מערכת יחסים זוגית עם הדוגמנית שחר חיון. השניים אף עברו להתגורר יחדיו ביחידת הדיור של משפחת רפאלי בהוד השרון.
מלחמת "חרבות ברזל" לא נראתה אז באופק, ורפאלי החליט להפתיע את בני משפחתו: אביו רפי, אימו ציפי ואחיו דור ובר, ולהזמין אותם להיות עדים בזמן שהוא כורע ברך ומציע: "תינשאי לי, חברה שלי". זאת בזמן שהוריו ואחיו המופתעים עומדים מהצד ומתעדים את ההצעה המרגשת בטלפון הנייד.   
"אתם עושים חידוש נדרים?", שאלה חיון את רפי, כשהגיעו לנקודת התצפית בה המתין און. "אז מה זה?". ציפי הגיבה בתדהמה: "אני לא מאמינה. הוא מציע לה נישואין? אני בשוק". בר מיהרה להסיר מחיון את המעיל האדום שלבשה, "תורידי את האדום לפחות, זה לא יפה!". דור הוסיף: "אני לא יודע מה הולך פה אבל זאת תמונה יפה". 
אז הייתה הצעה, או לא הייתה? הקטע המשעשע לפניכם. 
 
מתוך: "רפאליס", באדיבות הוט
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשונה
    תגובה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים חמודים דווקא
    סגור