ויראלי

כוכב "ארץ נהדרת" מפרגן: "באים להרים לך יא צדיק"

אלי פיניש נחשף לפוסט שנכתב על הזמר עקיבא, המתכנן להגיע להופעה בקיסריה היישר מהמילואים, והרים לו: "אתם רואים את ג'סטין ביבר יוצא מעיראק לאפטר,  היישר למדיסון סקוור גרדן? יאללה, באים להרים לך יא צדיק, יא לוחם"

רוני שיינר |  2
אלי פיניש (צילום משה שי פלאש90)
חנוך דאום פרסם הבוקר תמונה של הזמר והיוצר עקיבא (33), כשהוא לבוש במדי צה"ל ומצויד בנשק. דאום שיתף טקסט שחייל שמשרת לצדו של עקיבא שלח לו: "אני רוצה להרים לאח שלי בלב, עקיבא תורג'מן, שהוא נגביסט איתנו במחלקה. רבים מכירים אותו בתור עקיבא הזמר, אבל בשבילנו הוא אח אהוב שהיה איתנו יחד 140 יום במילואים בהר דב". 

עקיבא תורג'מן (אינסטגרם)
החייל המשיך וכתב: "אחרי תקופה בבית אנחנו חוזרים עכשיו לעוד 70 יום מילואים. לא נראה לי שקרה שזמר בישראל מגיע להופעה של עצמו בקיסריה ישר מהמילואים.. זה מעבר שגם בעולם לא קורה מן הסתם. ההופעה בקיסריה ב-11.7 ובא לי שכל עם ישראל ידע ויבוא להרים ללוחם, גיבור, חבר יקר וזמר מדהים". 
הקומיקאי אלי פיניש, כוכב "ארץ נהדרת", התייחס לפוסט המרגש וכתב: "רק בארץ. הזמר עקיבא, מהמילואים היישר לקיסריה. אתם רואים את ג'סטין ביבר יוצא מעיראק לאפטר,  היישר למדיסון סקוור גרדן? יאללה, באים להרים לך יא צדיק, יא לוחם". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה עקיבא
    אופיר 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבוד ללוחם ולזמר
    סגור
  • 1.
    עקיבא זמר נפלא ואדם מדהים.
    רחל 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בהצלחה רבה מאוד והכי חשוב שהשם ישמור ויגן על כל חיילי צבא הגנה לישראל ועל כל כוחות הביטחון שלנו.ושכל השבויים יחזרו בשלום הביתה אמן ואמן ??
    סגור