ויראלי

אלי פיניש: "אל תשפטו אחרים, אל תשפטו את עצמכם"

אלי פיניש מתייחס לקושי שרבים חשים בחג הנוכחי, שמתקיים בצל המלחמה והמאבק להשבת החטופים. "זה בסדר להתחפש, זה בסדר לא להתחפש. בסדר לשמוח ולעוף, בסדר לנחות ולבכות. אל תשפטו אחרים, אל תשפטו את עצמכם"
רוני שיינר |  1
אלי פיניש (צילום מיכה לובטון)
בעוד רבים מכוכבי הביצה בחרו להתחפש השנה, לידוענים אחרים המנהג היה קשה יותר לביצוע, עקב המלחמה והחטופים שעדיין נמצאים בידיהם של החמאס.  
אלי פיניש התייחס למצב כשכתב לעוקבים שלו: "חג שמח! חג שמח? זה בסדר להתחפש, זה בסדר לא להתחפש. בסדר לשמוח ולעוף, בסדר לנחות ולבכות. אל תשפטו אחרים, אל תשפטו את עצמכם. זה בסדר להרגיש עדלאידע. תהיו ביחד. חג שמח".
מוקדם יותר בסוף השבוע, רותם סלע שיתפה בתחושותיה: "הפורים הזה קשה מאוד עבורי. התחפושות, החגיגות, השמחה (ואני חלילה לא שופטת, גם אני חיפשתי את הילדים שלי לבית הספר היום), בזמן שהחטופים עדיין בעזה, אלוהים יודע איפה ומה עובר עליהם, שובר לי את הלב. אני מתפללת שהממשלה עושה ותעשה כל מה שהיא יכולה להחזיר אותם הביתה. את כולם".  
גם מאיה ורטהיימר כתבה על הנושא: "לא יודעת אם בא לי להתחפש השנה. עוד לא החלטתי. אבל אני ממש מבינה את מי שחוגג וצוהל. מה זה מבינה? מעריצה. הכוח הכי גדול של העם הזה הוא במעברים מעצב לשמחה ומשואה לתקומה". היא המשיכה וכתבה: "אני כגם ממש מבינה את מי שמנסה ולא מצליח. את מי שקונה תחפושת, יוצא החוצה וחוזר הביתה אחרי שעה עם מועקה".
בחמישי האחרון, שיתפה ניקול ראידמן כי בתה הבכורה, מישל (14), החליטה שלטא להתחפש השנה: "היא לא חוגגת כל עוד החטופים לא חזרו הביתה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפיים למאפרת/ות. כוכבי ארץ נהדרת מוכשרים מאד
    ד. 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעושות את העבודה הקשה והמרתקת אלו המאפרות, שלא מקבלות מספיק קרדיט. הדמויות של כולם - בול. חוץ מביבי, שמשחק מצויין, אך לא משתלב חיצונית עם האדם. עם ביבי.
    סגור