בארץ

מאיה ורטהיימר נגד אביבית בר זוהר: "זה מפלג ולא נכון"

מאיה ורטהיימר יוצאת להגנת ראש העיר רון חולדאי ומסבירה על חוק הדוכנים, בין היתר גם לאביבית בר זוהר, שרק היום פרסמה סרטון על המקרה

מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר קמפיין יד2 (צילום יחצ יד2, מסך מאתר יד2)
אושיית הרשת אביבית בר זוהר פרסמה היום (רביעי), סרטון בעמוד האינסטגרם שלה, בה היא מאיימת על ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שלא כדאי לו להתעסק עם בורא עולם. זאת כי חולדאי דרש אכיפה מוגברת נגד דוכני תפילין מחוץ לבתי הספר בעיר.
השחקנית המוכרת מאיה ורטהיימר לא נשארה חייבת ויצאה להגנת חולדאי. השחקנית פרסמה גם היא סרטון בו היא מסבירה על חוק הדוכנים ל-604 אלף עוקביה: "קודם כל מדובר על דוכנים מאה מטר מחוץ לשטחי בתי הספר, אבל זה כל דוכן באשר הוא".
עוד המשיכה ורטהיימר: "זאת אומרת, עיריית תל אביב לא מוכנה שיהיו מחוץ לבתי הספר מאה מטר דוכן, כל דוכן. דוכני עיתונים, כל דוכן באשר הוא. וכן, גם הנחת תפילין, על מנת למנוע מהילדים את כל הדברים האלה. כל אחד רשאי ורצוי לאפשר לו לעשות מה שהוא רוצה, איפה שהוא רוצה ופשוט דוכנים באשר הם, שלא יהיו מאה מטר מבתי הספר".
"זה סעיף שכל המפלגות הדתיות אגב ממש לא התנגדו לו מכיוון שמדובר על כל סוגי הדוכנים. פשוט לקחו את הסעיף הזה, עשו אותו כותרת וזה מפלג, משסע וזה בדיוק מה שרוצים לעשות. בעייני זה לא נכון", אמרה אשתו של סגן ראש עיריית תל אביב.
את הסרטון סיימה השחקנית במסר לבר זוהר ושאר המתנגדים להסכם של חולדאי: "עיריית תל אביב מכבדת כל אחד ואיש איש באמונתו יחיה, שכל אחד יעשה מה שבא לו, פשוט לא מחוץ לשטח בית הספר. אז לכל אלו שמיהרו לכתוב דברים מגעילים, אז זאת הייתה הכוונה. תקראו, תבררו ואל תאמינו לכל כותרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אביבית
    ורד 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה אותה מסתובבת חצי חשופה בבני ברק. רק במחוזות החילוניות היא יכולה לעשות זאת. וחולדאי לא יוצא נגד אלוהים אלא נגד אלה ששמו עצמם לשליחיו. ואלוהים לא צריך יחצ של אף אחד, אז בבקשה אל תקטיני אותו
    סגור
  • 1.
    מאיה הצבועה אם חולדאי לא היה לוקח את בעלך לא היית מגנה (ל"ת)
    סימה 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור