ויראלי

מאיה ורטהיימר מברכת: "הניצחון של האנשים הכי טובים"

מאיה ורטהיימר התעוררה לבוקר מרגש במיוחד, לאחר ניצחונו של רון חולדאי, שיישאר ראש עיריית תל אביב. בעלה של ורטהיימר, אסף זמיר, ממוקם כמספר 2 ברשימה. "אני גאה ובעיקר מרגישה רגועה, כי אני יודעת שאנחנו בידיים טובות", כתבה ורטהיימר
רוני שיינר |  1
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
מאיה ורטהיימר בירכה לפני זמן קצר על ניצחונם של רון חולדאי שימשיך לכהן כראש עיריית תל אביב-יפו ושל בעלה, אסף זמיר, המופיע כמספר 2 ברשימה ויכהן כסגן ראש העיר. 
"הניצחון של האנשים הכי טובים שהולכים בדרך הישר, בלי הבטחות שווא. בדרך האמת, דרך הצדק, עם הכי הרבה ניסיון. שיודעים איך לנהל עיר. כמה שאני גאה, והאמת שאני בעיקר מרגישה רגועה, כי אני יודעת שאנחנו בידיים טובות", כתבה. 

רון חולדאי ואסף זמיר (אינסטגרם)
מוקדם יותר הבוקר, פרסמה מעיין אדם, זוגתו של יובל צלנר שהתמודד מול חולדאי, פוסט שהופנה לבן זוגה, בו כתבה: "הפכת לשורד האחרון, המועמד היחיד שלא פרש מול שני באנשים המפורסמים, החזקים, המגובים והעשירים במשאבים בישראל".

באוגוסט האחרון הודיע זמיר, סגן ראש העיר לשעבר שהתמודד נגד חולדאי וכבר כיהן מאז כשר התיירות וקונסול ישראל בניו יורק, כי ירוץ יחד עם חולדאי בבחירות בתל אביב. 
ביום שני האחרון פרסם סטורי בו הסביר מה הוביל להחלטה: "חזרתי לארץ ביולי בעיצומה של המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הרגשתי שהדבר האחרון שתל אביב צריכה זה עוד מאבק פנימי ושהדבר החשוב הוא להיאבק על הצביון של העיר, יחד עם כל מי שחושב כמוני. כשרון הציע לי לחבור, אמרתי שזאת בדיוק הזדמנות להראות ולהדגים במעשים את מה שאני מאמין בו. הצעתי גם לאורנה ברביבאי לחבור, הצעתי אפילו להיות מספר 3 והיא תהייה מספר 2".
זמיר המשיך ואמר: "מאז שהתחילה המלחמה, היא רק חידדה בעיני את הצורך באחדות ובהליכה משותפת, ולשים את האגואים בצד. בסוף היינו עשר שנים יחד, הייתי סגנו ועבדנו יפה מאוד עד שהתמודדתי נגדו. אני חושב שכפי שמדינת ישראל נראית עכשיו, זו החלטה נכונה ללכת יחד".  
אתמול הגיעו ורטהיימר, זמיר ובתם אסיה (4) להתביע בקלפי. ורטהיימר כתבה לעוקביה ברשתות: "אם יש לכם איזו התלבטות- עשו לי טובה בבקשה, תקראו קצת על המתמודדים שלנו. תראו את העשייה שלהם, את התוצאות בשטח. תראו מי התמודד והאם יש להם את הידע והניסיון הדרושים להתמודד עם עיר שהם מכירים כל חייהם, עיר שזורמת להם בדם. שמביאים תוצאות ושברור שהכל עוד לפניהם". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואו
    אחד35677 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו כתבה חשובה
    סגור