בארץ

יאיר גולן נגד רון חולדאי? זה מה שאמר על ראש העיר

האלוף במיל' יאיר גולן התראיין לתוכנית הבוקר של ענת דוידוב בתחנת הרדיו 103FM והביע את דעתו על זכייתו של רון חולדאי בבחירות לראשות תל אביב יפו. יאיר גולן: "מעת לעת צריך להחליף, זה נכון ברמה הארצית וגם ברמה המקומית"
מערכת ice |  1
יאיר גולן, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אבשלום ששוני)
האלוף במיל' יאיר גולן, לשעבר סגן הרמטכ"ל ומפקד פיקוד צפון, התראיין היום לתוכנית הבוקר של ענת דוידוב בתחנת הרדיו 103FM והתייחס לזכייתו של רון חולדאי בבחירות המונציפאליות שנערכו אתמול. 
בריאיון ב-103FM, הביע את דעתו האלוף במילואים יאיר גולן על זכייתו של רון חולדאי לראשות תל אביב יפו:  "אני חושב שיותר מדי שנים בשלטון זה דבר לא בריא. מעת לעת צריך להחליף, זה נכון ברמה הארצית וגם ברמה המקומית". 
 

גולן, אשר בתחילת המלחמה עלה לכותרות בשל פעולתו ההירואית לאחר שהציל את בנו של עיתונאי ה"ארץ" ניר גונטז', אשר היה נצור באחד היישובים הדרום הארץ כשמסביבו מחבלי חמאס, שיתף את המאזינים בחזון המדיני הביטחוני שלו, שאותו הוא מעוניין לקדם ברמה הפוליטית.
"בשנים הקרובות ישראל הולכת להתמודד עם חזית איראנית קשה. כדי להתמודד עם זה אנחנו חייבים להגיע לרגיעה ארוכה ויציבה בזירה הפלסטינית. כדי לעשות את זה חייבים לייצר אופק מדיני ברור מבחינה ביטחונית ומדינית. חייב להביא אותנו להיפרדות מהפלסטינים, מגמת הסיפוח תביא להרס מדינת ישראל, אין עתיד בסיפוח של מיליוני פלסטינים", כך ציין גולן.
 
כזכור, אתמול (שלישי) דווח כי יאיר גולן צפוי להתמודד לראשות מפלגת העבודה אשר בראשה עומדת חברת הכנסת מירב מיכאלי. אתמול מסר גולן: "יש לנו שתי משימות: לפרק את הממשלה הכי מהר שאפשר ולאחד את המחנה. לצערנו מרב מיכאלי כופה פריימריז פנימיים בעבודה ומתנגדת לאיחוד המחנה. ניבחר, נאחד תוך כדי ונקים מסגרת פוליטית חדשה שתאחד את כל המחנה הליברל-דמוקרטי תחת מותג חדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל לעם ישראל שהוא לא היה רמטכ"ל.
    מאיר 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אלוהים שאוהב אותנו ושומר עלינו.
    סגור