ויראלי

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר בקלפי: "לשים את האגו בצד"

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר ובתם אסיה פתחו את הבוקר בהצבעה בקלפי. זמיר, מספר 2 ברשימה של רון חולדאי: "היינו עשר שנים יחד, הייתי סגנו ועבדנו יפה מאוד עד שהתמודדתי נגדו"
רוני שיינר | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום מתוך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר ובתם אסיה (4) פתחו את הבוקר בהצבעה בקלפי. זמיר מופיע כמספר 2 ברשימה של רון חולדאי לראשות עיריית תל אביב. ורטהיים פרסמה תמונה משפחתית וכתבה: "צאו להצביע".  
באוגוסט האחרון הודיע זמיר, סגן ראש העיר לשעבר שהתמודד נגד חולדאי וכבר כיהן מאז כשר התיירות וקונסול ישראל בניו יורק, כי ירוץ יחד עם חולדאי בבחירות בתל אביב. 

אמש פרסם סטורי בו הסביר מה הוביל להחלטה: "חזרתי לארץ ביולי בעיצומה של המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הרגשתי שהדבר האחרון שתל אביב צריכה זה עוד מאבק פנימי ושהדבר החשוב הוא להיאבק על הצביון של העיר, יחד עם כל מי שחושב כמוני. כשרון הציע לי לחבור, אמרתי שזאת בדיוק הזדמנות להראות ולהדגים במעשים את מה שאני מאמין בו. הצעתי גם לאורנה ברביבאי לחבור, הצעתי אפילו להיות מספר 3 והיא תהייה מספר 2".
זמיר המשיך ואמר: "מאז שהתחילה המלחמה, היא רק חידדה בעיני את הצורך באחדות ובהליכה משותפת, ולשים את האגואים בצד. בסוף היינו עשר שנים יחד, הייתי סגנו ועבדנו יפה מאוד עד שהתמודדתי נגדו. אני חושב שכפי שמדינת ישראל נראית עכשיו, זו החלטה נכונה ללכת יחד".  
מוקדם יותר פרסמה ורטהיימר: "אם יש לכם איזו התלבטות- עשו לי טובה בבקשה, תקראו קצת על המתמודדים שלנו. תראו את העשייה שלהם, את התוצאות בשטח. תראו מי התמודד והאם יש להם את הידע והניסיון הדרושים להתמודד עם עיר שהם מכירים כל חייהם, עיר שזורמת להם בדם. שמביאים תוצאות ושברור שהכל עוד לפניהם". ,
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה