תרבות ופנאי

מאיה ורטהיימר במפעל דפוס בארי: "חטף הרבה טרגדיות וטראומות"

מאיה ורטהיימר הגיעה הבוקר למפעל הדפוס בבארי שחטף מכה קשה במהלך מתקפת הפתע ב-7.10, ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הגיעו במסגרת המיזם של ביימי שנועד לתמוך בעסקים הניזוקו ישירות מהמלחמה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום ביימי)
הבוקר (ה׳) הגיעה מאיה ורטהיימר למפעל דפוס בארי. מפעל הדפוס חטף מכה קשה במהלך השבעה באוקטובר, וכעת מנסים אנשי בארי להחיות אותו מחדש. ורטהיימר וזמיר הגיעו למפעל כחלק מפרויקט של חברת BUYME  הנועד לתמוך בעסקים קטנים ובעסקים שניזוקו ישירות מהמלחמה.

מאיה ורטהיימר, צילום: ביימי
מאיה ורטהיימר: ״אין עסק סמלי יותר מדפוס בארי, זה העסק שחטף הכי הרבה טרגדיות וטראומות במהלך ה-07.10, והם הראשונים שהחליטו לחזור לעבוד ולהרים את העסק. אני כל כך גאה באנשי דפוס בארי, אבא שלי בעת כל מלחמה היה יוצא לשטח ואומר שלא משנה מה קורה – חייבים לעשות את הדבר הזה. זה הזמן לתמוך בעסקים כאלה".
כזכור, בעבר מנהל בית הדפוס שהוחרב  התראיין לתקשורת ואמר: "יש כאן עצב עצום ויש כאן גם קהילה עם חוזקות עצומות שתתמודד בגבורה עם אירוע משנה חיים שהולך להיות חלק מאיתנו לעד". בהמשך הוא שיגר מסר אופטימי: " "יש כאן עצב עצום ויש כאן גם קהילה עם חוזקות עצומות, שתתמודד בגבורה עם אירוע משנה חיים שהולך להיות חלק מאיתנו לעד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה