שיווק ופרסום

אסי עזר ורותם סלע בג'וב חדש: זה השת"פ החדש שסגרו

עזר וסלע חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם מותג הוויטמינים THE A BRAND, מותג נחשב במיוחד, שכעת הזוג הבולט של קשת 12 ישמש כשגריריו
מערכת ice |  1
אסי עזר ורותם סלע, נינגה ישראל (צילום מסך: קשת 12)
אסי עזר ורותם סלע, שעובדים בצמוד בשנים האחרונות וחתומים על פרויקטים משותפים רבים, חתמו לאחרונה על חוזה יוקרתי מול חברת אל על, במסגרתו יתפקדו כשגרירי החברה, אבל מתברר שהיום הם עשו עוד צעד משותף.
על פי ערן סויסה, כתב הרכילות והתרבות של ישראל היום, אסי עזר ורותם סלע חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם מותג הוויטמינים THE A BRAND, מותג נחשב במיוחד, שכעת הזוג הבולט של קשת 12 ישמש כשגריריו.
אסי עזר ורותם סלע, שהכירו בימים בהם עבדו ככתבי שטח בתכנית הבידור של גיא פינס, מובילים בשנים האחרונות פרויקטים רבים, בין היתר תכניות בידור בפריים טיים וקמפיינים מסחריים נוספים. בנוסף, הצמד המתוקשר מככבים בפרסומות רבות ומופיעים לא פעם על שלטי חוצות.
השניים, עזר וסלע, לא רק משתפים פעולה בפן המקצועי, הם נחשבים גם חברים טובים מחוץ לשעות העבודה ואף מתגוררים באותו הבניין, במגדל הגימנסיה הסמוך לכיכר המדינה בתל אביב. עזר אגב שקוע בחודשים האחרונים בפרויקטים טלוויזיוניים חדשים שכתב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסי עזר ורותם סלע בג'וב חדש
    רוני 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבקשה בבקשה די עם אסי עזר ורותם סלע זה כבר יותר מידי !!! חסרים דוגמנים ודוגמניות יפים ורהוטים שיקבלו גם נתח מהשוק הזה?????
    סגור