ויראלי

חנוך דאום שבור לב: "זוכרים את הסרטון שדובר צהל פרסם?"

העיתונאי חנוך דאום פרסם סיפור מרגש על אחיו בעמוד האינסטגרם שלו, הסיפור שכולם חייבים לשמוע: "אחי הצדיק, מתוך תחושת אחריות אישית, נסע עד מערב נפאל"

מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
העיתונאי, הסופר והסאטיריקן חנוך דאום, פרסם היום (שני), בעמוד האינסטגרם שלו, סיפור מרגש על אחיו פרופ' חיים שקד ועל המעשה האציל שעשה למען תלמידו שנחטף בשבת השחורה: "סיפור מרגש", כתב דאום והמשיך: "יש לי אח רציני, בשונה ממני, קוראים לו פרופ' חיים שקד והוא עומד בראש המכללה האקדמית 'חמדת' בשדות נגב ויש לו מדי שנה מאות סטודנטית ממדינות אסיה במכללה".
עוד המשיך דאום: "בשבעה באוקטובר, קבוצת סטודנטים שלו שהגיעו לארץ מנפאל ללמוד חקלאות וגרו בקיבוץ עלומים הותקפו בידי מחבלי החמאס. הם רצו למיגונית ונטבחו שם. עשרה מהם נרצחו ואחד, ביפין ג'ושי, נחטף לעזה".
"אתם אולי זוכרים את הסרטון של דובר צה''ל שפרסם ובו שני חטופים מוכנסים על ידי המחבלים לשיפא, אז אחד מהם, זה שהלך על רגליו בסווטשרט כחול, זה ביפין", כתב דאום והמשיך: "כעת אחי הצדיק, מתוך תחושת אחריות אישית לתלמידי המכללה שלו, נסע עד מערב נפאל ונפגש עם משפחתו המקסימה והכאובה של ביפין".
 

"היום ייפגש גם עם משפחות הנרצחים. אחי גם נפגש עם ראש ממשלת הפרובינציה המערבית של נפאך והעניק לו תמונה של ביפין, כדי שלא ישכחו אותו במדינתו". כתב העיתונאי וסיים: "גם לביפין מגיעה חירות. גם לו מגיע לשוב הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה