ויראלי

און רפאלי חושף מדוע נפרד משחר חיון: "ידעתי שאני לא מתחבר לזה"

און רפאלי משתף בסיבה שהובילה אותו לפני שנה לסיים את מערכת היחסים עם שחר חיון: "לא כל הנוצץ זהב. היה אחלה, היא ילדה מהממת ומצחיקה, אבל כשהייתם יוצאים זה לא היה תמיד ככה. הדיבור היה לא יפה, השפה לא יפה" 
רוני שיינר |  4
און רפאלי ושחר חיון (צילום אינסטגרם)

און רפאלי חשף לראשונה, במהלך שיחה אינטימית עם אחיו הגדול דור, את הסיבה שהובילה אותו להיפרד מהדוגמנית שחר חיון. השניים ניהלו זוגיות פוטוגנית במשך שנה, שכללה גם השתתפות של חיון בתוכנית הדוקו- ריאליטי "הרפאליס" בהוט, בה שיתף און לא פעם ברצונו להינשא לה. השניים נפרדו במאי בשנה שעברה. 

"זהו, תם לו עידן. שחר ואני נפרדנו", שיתף און. "אני רווק וטוב לי. לפעמים פתאום בלילה אם אם אני לבד אני קצת מתבאס, אבל אז אני הולך לישון, או שהולך לחבר, או שמזמין כמה חברים. כל עוד אני מוקף, אני בסבבה". 
 


"לא יהיה קאמבק?", התעניין דור. "לא, בחיים לא, אין סיכוי", מיהר און להשיב. "באינסטגרם הכל יפה, אבל לא כל הנוצץ זהב. היה אחלה, היה יפה, היא ילדה מדהימה, מהממת, מצחיקה, אבל כשהייתם יוצאים זה לא היה תמיד ככה. הדיבור היה לא יפה, השפה לא יפה. אחרי חודש שהיא דיברה אלי לא יפה הייתי צריך להתעורר ולפתוח את העיניים. לא הייתי מודע. אם הייתי מודע ולא הייתי עיוור, הייתי כבר אחרי חצי שנה עושה לזה סטופ". 

און הוסיף ושיתף: "היו הרבה פעמים שהייתי בלבטים שלי עם עצמי. אני לא אוהב את מה שהיא עשתה היום בבוקר, ואני לא אוהב את מה שהיא אמרה להוא היום בערב. בתוך תוכי, בתת-מודע, ידעתי שזה לא אני וידעתי שאני לא מתחבר לזה, שאני לא אוהב את זה, והגלגלים התחילו לעבוד והבנתי, אני פה לא יכול להישאר". 
 

און רפאלי משתף בפרידה משחר חיון (מתוך "הרפאליס", באדיבות הוט וגרוס הפקות)

 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מרוקאית מה ציפית אחי
    נדב 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרוקאיות הם עם קשה עקשניות מדברות לא בכבוד ועושות בכללי חיים קשים לכל הגברים לא רק לך און. אם יעשו בדיקה סטטיסטית כמה גרושות הם מרוקאיות ביחס לעדות אחרות יגלו שהם מקום ראשון בגירושים וזה לא סתם. נכון שהרבה נופלים כי הם חמות הרבה מגע ויש אוכל טוב לאכול בבית כי הם רובם יודעות להכין אוכל אבל אתה מקבל גם הרבה בעיות איתם ובשורה התחתונה זה באמת לא שווה. דווקא בר קלעה בול כי העדה העירקית מבין כל עדות המזרח גם באופי מאוד מתאימים לאשכנזים כי הם נוחים אופי רגוע אנשים חרוצים טובים מאוד חכמים מאוד מאוד ואם און רוצה למצוא מישהי מעדות המזרח זה קודם עירקית ואז פרסיה או אשכנזיה
    סגור
  • 3.
    חחח (ל"ת)
    הוציא אותה ערסית 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה היה ברור לגמרי מהקטעים איתה שהיא פרחה, שחבל על הזמן.
    מישי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבינה מה הוא עשה איתה אפילו דקה אחת.
    סגור
  • 1.
    נשמעת קצת ערסית (ל"ת)
    אני 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור