שיווק ופרסום

אביב אלוש בקמפיין מוסיקלי לקפה טורקי עלית | פרסומת השבוע

בקמפיין מוסיקלי ומושקע, עליו אחראי משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", הכולל ביצוע מחודש לשיר "שלוש ארבע לעבודה" של אריק איינשטיין ז"ל, הצליח המותג קפה טורקי עלית למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים | פרסומת השבוע

מערכת ice |  1
אביב אלוש (צילום באומן בר רבינאי)
אם תהיתם לעצמכם מהו הסוד לערנות שיא בשעות הבוקר המוקדמות, התשובה טמונה בפרסומת החדשה של קפה טורקי עלית מבית שטראוס, בכיכובו של השחקן אביב אלושמשרד הפרסום "באומן בר רבינאי" הבין כי הדרך הנכונה להגיע אל ליבו של הצרכן הישראלי היא בשימת דגש על הרגש.
בעקבות כך, הטילו מיטב המוחות במשרד הפרסום "באומן בר רבינאי" על הפרזנטור הכריזמטי, אביב אלוש, משימה מיוחדת – ביצוע מחודש לשיר "שלוש ארבע לעבודה", של אריק איינשטיין ז"ל. הקמפיין המוסיקלי המיוחד, שואף להעביר לצרכנים את המסר המסחרי דרך סיטואציות יומיומיות שאיתן רובם יכולים להזדהות. 
באחת הסיטואציות המוצגות בקמפיין, מככבת עובדת מלאת אנרגיה בשעות הבוקר המוקדמות, אשר מבצעת את משימותיה במהירות ובקלות. כידוע, טיפוס העובד החרוץ ומעורר הקנאה קיים בכל מקום עבודה. לכן, משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" החליט לחשוף את הסוד הגדול כי מאחורי כל עובד חרוץ ומלא אנרגיות, עומד מותג הקפה הישראלי
 

דבר המשרד 
אפשר להסתכל על פיצוח הבריף ככזה שמורכב משני חלקים. אחד שמבוסס על תובנה אנושית והשני שמבוסס על תובנה מוצרית. הבריף שנכנס דרש מאיתנו משימה פשוטה ועם זאת מאוד מאופיינת: לגרום לאנשים להתחיל לשתות קפה טורקי בבוקר.
סיפור מבניית הקמפיין 
בשלב הראשון פיצחנו את קונספט העל – "אין דבר כזה אנשים של בוקר. הם פשוט שותים טורקי". הבנו שיש רגש שקיים מאוד חזק אצל כולנו, והוא תחושת האשמה ולעיתים הקנאה באנשים הספק מוערכים ספק מעצבנים האלה שקמים ישר לאנרגיות שיא. טיפוסים של בוקר.
הבנו שאם נספר את "האמת" שקיימת מאחורי האנשים האלה, נהפוך את מה שנראה ככוח על מולד ולא נגיש, ליכולת פונקציונלית שכל אחד ואחת יכולים לסגל לעצמם, אם רק ידעו את ה"סוד": טיפוסים של בוקר הם אנשים כמוני וכמוך, שמתחילים את היום עם טורקי. משם הגענו לפיצוח השני – "לפני כל 3,4 – מגיע 1,2".
זיהינו את התובנה המוצרית המזוהה עם קפה טורקי: שתי הדפיקות המפורסמות לפני תחילת השתייה, וחיברנו אותן ל"3,4" – הספירה המייצגת יציאה למשימה, ובאה לידי ביטוי באחד משירי הבוקר המוכרים והאהובים ביותר.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
רצינו לבלוט ולהעביר את ה"שיגעון לדבר" של אותם טיפוסים של בוקר, ולכן בעיניי אחד הפיצוחים הגדולים פה הוא השימוש בפעילות ספורטיבית הלא שגרתית של אימון הטרמפולינה.
לא רצינו ללכת על קלישאות של ריצה / אופניים / פילטיס – סוגי האימונים הרגילים והמוכרים, ואז בהשראתה של חן, הסופרוויזרית של הלקוח וגם מאמנת קפיצות בחסד (תוכלו לראות אותה נותנת הכל מאחורה בסצנה המדוברת). הגענו לספורט המטורף הזה, שהקפיץ את כל הסיפור בכמה רמות.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"שני מכה שנית" משפט אייקוני שייזכר לדורות והתעקשנו עליו בכל מאודנו, חוץ מזה כל דבר הפך להיות "3,4 ו...".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
ההגעה ליום הצילום באנרגיות שיא לאחר שתיית כוס קפה טורקי בבוקר.
דבר הבמאי 
הפיצוח של באומן היה כייפי עוד בשלב הקראת התסריט, אנחנו עזרנו בבימוי עריכה והפקת המוזיקה. היה חשוב לדייק מי הם הטיפוסים של בוקר אשר קמים בשעה 6:00 ערניים... מי הם? השיר פצצה עם קצב ואווירה, ליהוק טוב, חיוך כובש של אביב אלוש המדהים, ואיזה קפה תורכי לפני תחילת הצילום והקסם מתרחש.
קרדיטים 
לקוח: שטראוס - עלית קפה
מנכ"לית: שלי שמיר-קינן
קריאייטיב: אבירם לוי, רוי טמיר, משה קסטיקה, יובל ליטני, שובל דר
ניהול לקוח: סנדרה גיטר, חן קופל, ליאור סטפני בוקר
הפקה: ענת הררי, נורית רימון 
אסטרטגיה: הדס דובלין 
במאי: גלעד אבנת וסתיו נחום,  BONAMAZE
חברת הפקה: יש הפקות 
פוסט: גרוסמן טי וי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קפה
    המורה ללשון;) 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קפה שחור של עלית-כן :) הטורקי(ם)-לא!!
    סגור