שיווק ופרסום

כוכב שלישיית "מה קשור?" בקמפיין משעשע לתנובה | פרסומת השבוע

לא מעט פרסומות מושקעות הוצגו במהלך השבוע האחרון על מסכי הטלוויזיה שלנו, אך מי שמשכה את תשומת ליבנו יותר מכולן היא הפרסומת החגיגית של תנובה לכבוד חג השבועות. משרד הפרסום "מקאן" הצליח להחדיר את המסר המסחרי לצרכנים וליצור חיבור למותג הישראלי

מערכת ice | 
אסי ישראלוף (צילום מקאן)
לצד פרסומות מושקעות רבות ששודרו לאחרונה על מסכי הטלוויזיה, מי שמשכה את תשומת ליבנו יותר מכל היא הפרסומת החדשה של תנובה, בכיכובם של אסי ישראלוף ובתו ירדנה.
לכבוד חג השבועות, יצאה תנובה בקמפיין משעשע במיוחד, במהלכו כוכב שלישיית "מה קשור?", אסי ישראלוף, נכנס במפתיע לביתה של אביבה, אחת משכנותיו, ומרכיב לבתו טנא מושקע משלל המאכלים המצויים בביתה.
 לאחר שאסי ישראלוף עורך חיפוש אחר המוצר המושלם לטנא של בתו ירדנה, הוא מבחין בגבינת הקוטג' הקלאסית של תנובה ומכריז בגאווה: "אביבה, יש לנו טנא".  בפרסומת החדשה, הצליח משרד הפרסום "מקאן" להזריק המסר המסחרי לצרכנים כי מוצרי המזון של תנובה הם הפתרון המושלם לציון חג השבועות. 
 לצד זאת,  משרד הפרסום "מקאן" הציג סיטואציות מוכרות מחיי היום יום של ההורים, מהלך אסטרטגי גאוני שיכול לעורר את תחושת ההזדהות בקרב הצרכנים, זאת בכדי ליצור חיבור עמוק עם מותג המזון הישראלי. 
 
דבר המשרד 
פרסומת של תנובה לכבוד חג השבועות בכיכובם של הפרזנטורים אסי ישראלוף וירדנה הבת שלו. הפרסומת יושבת על תובנה שכל הורה מזדהה איתה (וגם כל ילד): זה החשש לשלוח את הילד לבית ספר בלי טנא מול העובדה שלפעמים אנחנו לא בקצב השינוי של דברים. תובנת משנה: הילדים שלנו גדלים כל כך מהר.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
מדובר בפרסומת שהופקה בפחות מחצי יום צילום.


משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה? 
אביבה, יש לנו טנא!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
להוסיף שלל ריאקשנים מצחיקים מאסי.
קרדיטים: 
לקוח: תנובה
קריאייטיב: ירון פרל, אמיר קפח, ניקו ווטס, לירן אליאס
ניהול לקוח: שני שאול, גלעד גדיש, שיר ניב
הפקה: אורית זיגמונד
אסטרטגיה: עידו רוזנבליט, אסנת צדקיהו
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: ראבל
פוסט: קרין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה