שיווק ופרסום

כוכב מה קשור מתרגש: "זה פירק אותי, אנחנו גרושים באושר"

אסי ישראלוף סיפר על העבודה בפרסומת החדשה של תנובה, כאשר לצידו בתו ירדנה בת ה-11: "משהו בקריאייטיב מאוד מאוד חיבר אותנו כמשפחה"
מערכת ice |  2
שלישיית מה קשור
מרגש. כוכב מה קשור אסי ישראלוף, קומיקאי, שחקן וזמר, נבחר לפרזנטור של "תנובה", תחת השפה המוכרת והוותיקה של המותג, "לגדול בבית ישראלי", אשר שמה במרכז את המשפחות הישראליות, וסיטואציות החיים שמאפיינות אותן, בפרסומת הוא מככב עם ביתו ירדנה ואין ספק שזה הציף בו לא מעט רגש.
ישראלוף סיפר ל'ערב טוב עם גיא פינס': "משהו בקריאייטיב מאוד מאוד חיבר אותנו כמשפחה, אנחנו גרושים באושר אפשר לומר, סחתיין על תנובה זה ריגש אותי. זה פירק אותי שהיה לה קשה לישון אצלי אחרי שהתגרשנו. אבל אל תפילי אותנו".
 
ישראלוף, הידוע בשלל הדמויות שהוא משחק והיכולות הקומיות שלו, יגלם הפעם את עצמו, אבא של ירדנה וגידי, אבא פעיל בחייהם של ילדיו, כאשר בחלק מהפרסומות תופיע לצידו בתו ירדנה בת ה-11. מעת לעת יהיו הופעות אורח מפתיעות, והצופים יקבלו הצצה משעשעת לרגעים קסומים ואינטימיים, שניתן לראות בכל בית ישראלי.
לפרסומת הראשונה בכיכובו של ישראלוף, שעלתה לאוויר ב-11.1, הצטרפה גם השחקנית ריטה שוקרון, שזכתה בפרס אופיר לתפקיד השחקנית הטובה ביותר לשנת 2022. בפרסומת, שמשיקה, את סדרת היוגורטים החדשה GOLD לגיל השלישי, גילמה שוקרון את אמו הפעלתנית של אסי שלא נותנת לשום דבר לעצור אותה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין כאשר מפרסמים משפחה ישראלית תמיד
    נילי 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה אף פעם לא תהיה משפחה אשכנזית. כאילו לא לפגוע ולהעליב את המזרחים.
    סגור
  • 1.
    אני רק שאלה...
    ירדן 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה קראתם לבת שלכם ירדנה?
    סגור