ויראלי

למה תנובה מחקה את הסרט הצהוב? ההבדלים בין הפרסום החרדי לחילוני

הרשת זועמת - בעלונים לכבוד חג השבועות שהופצו דרך מגזין "משפחה" נעדרה ההתייחסות למאבק להחזרת החטופים, בניגוד לגרסה שהופצה דרך "ידיעות אחרונות". מהחברה נמסר כי מדובר בטעות שתתוקן ומודעות תמיכה יופצו בכל העיתונים, כולל בעיתונות הדתית
מערכת ice |  1
ילדים חרדים (צילום חיים גולדברג/Flash90)
לכבוד חג השבועות פרסמה חברת תנובה חוברת חגיגית. בגרסה שהפיצו לעיתונות החילונית (דרך ידיעות אחרונות) בפתיחת הגיליון הוקדש עמוד שלם לתמונה של הסרט הצהוב למען החזרת החטופים. בנוסף, טור אישי תחת הכותרת "מציינים וזוכרים" של מנהלת השיווק של תנובה פורסם מעל תוכן העניינים. למרבה ההפתעה, גורמים שונים, ביניהם גם העיתונאי בן כספית, הבחינו כי בחוברת שהופצה לחברה החרדית (דרך מגזין משפחה) לא נראה זכר לסרט הצהוב או לחטופים.
 
"האם תנובה חושדת שסמל הסרט הצהוב להחזרת החטופים יפגע לה במכירות במגזר החרדי?" שאל כספית בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר). "אגב, לו בדקו היו מוצאים בתנובה שהמגזר החרדי תומך בגדול בהחזרת החטופים, גם במחיר הכואב המוצע כעת", הוסיף. 

גם יבגני זרובינסקי, שכבר התבטא בעבר נגד תנובה, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו נראים שני העלונים אחד לצד השני. "יש מצב שהם חושבים שהחרדים נגד החזרת החוטפים וזה יפגע להם במכירות? כי כל החרדים שאני מכיר דווקא בעד". בתנובה מיהרו להגיב לתקרית והודיעו כי "מדובר בטעות, בכך שהמודעה על החטופים לא פורסמה גם בגירסה החרדית. השבוע היא תתוקן, יהיו מודעות תמיכה במשפחות החטופים בכל העיתונים כולל בעיתונות הדתית והחרדית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד שמאמין זה אחד שלא רוצה לדעת!
    אנצי!!!! 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המגזר החרדי מאמין שאירועי מירון ואוקטובר זה עונש מאלוהים והחמאס זה רק כלי כדי לגרום לעם ישראל להתעורר בגלל שהוא לא מאמין בדת ולכן,כל חברה שרוצה לפרסם צריכה לדעת איזה מניפולציות מפעילות כדי לגרום להם לבזבז כסף!!!!
    סגור