שיווק ופרסום

אסי ישראלוף נבחר לפרזנטור של החברה הזאת

ישראלוף, הידוע בשלל הדמויות שהוא משחק והיכולות הקומיות שלו, יגלם הפעם את עצמו, אבא של ירדנה וגידי, אבא פעיל בחייהם של ילדיו, כאשר בחלק מהפרסומות תופיע לצידו בתו ירדנה בת ה-11
מערכת ice |  1
אני ישראלוף תנובה (צילום גבע טלמור)
אסי ישראלוף, קומיקאי, שחקן וזמר, נבחר לפרזנטור של "תנובה", תחת השפה המוכרת והוותיקה של המותג, "לגדול בבית ישראלי", אשר שמה במרכז את המשפחות הישראליות, וסיטואציות החיים שמאפיינות אותן.
ישראלוף, הידוע בשלל הדמויות שהוא משחק והיכולות הקומיות שלו, יגלם הפעם את עצמו, אבא של ירדנה וגידי, אבא פעיל בחייהם של ילדיו, כאשר בחלק מהפרסומות תופיע לצידו בתו ירדנה בת ה-11. מעת לעת יהיו הופעות אורח מפתיעות, והצופים יקבלו הצצה משעשעת לרגעים קסומים ואינטימיים, שניתן לראות בכל בית ישראלי.
לפרסומת הראשונה בכיכובו של ישראלוף, שתעלה לאוויר ב-11.1, תצטרף הפעם השחקנית ריטה שוקרון, שזכתה בפרס אופיר לתפקיד השחקנית הטובה ביותר לשנת 2022. בפרסומת, שמשיקה, את סדרת היוגורטים החדשה GOLD לגיל השלישי, תגלם שוקרון את אמו הפעלתנית של אסי שלא נותנת לשום דבר לעצור אותה.
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "אסי הוא אחד האמנים האהודים בישראל, שהאבהות המעורבת שלו הפכה לחלק מסימן ההיכר שלו. הוא מציג פן נוסף ומרגש במשפחתיות הישראלית, שמתיישב עם ערכי המותג והשפה שלנו, "לגדול בבית ישראלי", שמציבים את המשפחה הישראלית במרכז. אנו נרגשים לעבוד עם אסי ובתו ירדנה, שימחישו סיטואציות משפחתיות, משעשעות, שכולנו יכולים להזדהות איתן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירדנה ילדה מוכשרת מאוד, עוד תגיע רחוק!!! (ל"ת)
    חני 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור