שיווק ופרסום

יורם באומן חוגג הישג: זה הפרס היוקרתי שיקבל

יורם באומן יקבל פרס מפעל חיים על תרומתו הנרחבת לענף הפרסום הישראלי. הפרס היוקרתי יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות ה-Effie בישראל. באומן הינו איש עסקים ונשיא קבוצת פובליסיס שתרם משמעותית מעל ארבעה עשורים לענף הפרסום הישראלי
מערכת ice |  1
יורם באומן (צילום ראובן קופיצינסקי)
איש עסקים ישראלי, נשיא קבוצת פובליסיס ישראל ויועץ אסטרטגי, יורם באומן חוגג הישג משמעותי. איש העסקים המוכר יקבל בטקס הכרזת הזוכים של תחרות ה- Effie אשר יערך עוד ארבעה ימים, את פרס מפעל החיים על תרומתו הרבה לענף הפרסום הישראלי
באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק ליורם באומן את הפרס היוקרתי על תרומתו הרבה לענף הפרסום כבר מעל ארבעה עשורים. באומן הוא בוגר המוסד Watford College Of Advertising באנגליה, שם סיים את לימודי הפרסום בשנת 1979 ומשם המשיך לחברת SATCHI&SATCHI LONDON שם עבד על 1982. 
איש העסקים המוכר חזר ארצה בשנת 1983 והתחיל לעבוד בפרסום אריאלי, בשנת  1985 הקים יחד עם שותפו מיקי בר את משרד הפרסום "באומן-בר". בהמשך, הצטרפו גם שוני ריבנאי ומשה גאון ושם המשרד עודכן ל"באומן בר ריבנאי". כידוע, משרד הפרסום המוכר גרף הישגים רבים בארץ וברחבי העולם, ואף זכה בפרס 5 אריות הזהב בפסטיבל קאן המפורסם. 
בין תפקידיו הבולטים, באומן ניהל את הקמפיינים של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק בשנת 199. בשנת 2009 ניהל את הקמפיין של רה"מ נתניהו ואילו בשנת 2013 שיתף פעולה עם רה"מ לשעבר וראש מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד. 
ב- 1994 חתם באומן על הסכם ייצוג מול סאצ'י העולמית וב-2012 נרכשה קבוצת באומן בר ריבנאי ע"י קבוצת פובליסיס  העולמית. בשנת 2015 התמנה באומן ליו"ר הקבוצה והיה אחראי על רכישות משמעותיות של גליקמן שמיר סמסונוב ושל ליאו ברנט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ״הישגים בתחום הפרסום״
    מתביישת 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לו בהצלחה. רק בריאות.
    סגור