שיווק ופרסום

יורם באומן מחפש מנכ"ל חדש: קבוצת פובליסיס המתגבשת מתחילה לעבוד

המנכ"ל מיועד לאייש את המשרה הפנויה בפובליסיס גלר נסיס. באומן יהפוך עם מכירת המניות לפובליסיס לנציגה הבכיר בישראל. המודל: יוסי לובטון
עסקת רכישת המניות של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי והתחזקות קבוצת פובליסיס ישראל מתחילה לייצר החלטות אופרטיביות. לאייס נודע על ידי גורמים בסביבת פובליסיס כי המירוץ למינוי מנכ\"ל עבור פובליסיס גלר נסיס נפתח מחדש, רק שהפעם, מאחורי הקלעים יעמוד יורם באומן כמי שמושך בחוטים ומקבל את ההחלטות החשובות.
כזכור, שי גורן היה המנכ\"ל האחרון של פובליסיס גלר נסיס. גורן כיהן בקדנציה בת שנה ו-3 חודשים שהסתיימה בנובמבר 2011 ולא השאירה חותם משמעותי בגיוס תקציבים אסטרטגיים. כעת, 4 חודשים מאוחר יותר, ובהתאם להתרחבות קבוצת פובליסיס בישראל עם רכישת מניות באומן בר ריבנאי מחפשת הקבוצה את הפרסונה המתאימה שתכניס דם חדש למסדרונות גלר נסיס.
בשלב זה כל האופציות מתקבלות על הדעת. מדובר בגישושים ראשונייים בלבד מצד הקבוצה שעדיין ממתינה לאישור המיזוג בין פובליסיס לבאומן מטעם הרשות להגבלים עסקיים. מחליפו של גורן, שסמכויותיו בניהול היומיומי השוטף חזרו לידי יאיר גלר ומשה נסיס, עשוי להגיע מענף הפרסום. אם מצד בכיר המשמש בימים אלו בתפקיד רשמי במשרד מתחרה, ואם מצד אישיות שאינה מועסקת בימים אלו בתחום.
למרות האופציה הפתוחה של מינוי פרסומאי מכוונים בבאומן/פובליסיס/גלר נסיס למינויו של בכיר מעולם השיווק. המטרה היא לשחזר את המודל המוצלח של יוסי לובטון בבאומן בר ריבנאי. התופעה של מינוי בכירים מענף השיווק, דהיינו מינויו של \'לקוח\' שחוצה את הקווים ועובר למשרד הפרסום היא לא דבר חדש. הצלחות מוכחות נרשמו בדמותן של מיכל המאירי בגיתם ואיריס בק במקאן. לאחרונה בחר גם רמי יהושע למנות את עינת יוזנט-רביד – אשת שיווק בכירה, לשעבר בטבעול למנכ\"ל משרדו.
גלר נסיס, שבחר לפני כשנה וחצי ללכת נגד המגמה ולמנות לתפקיד המנכ\"ל פרסומאי שהחל את דרכו במשרד גילה שלפחות באותו המקרה זה לא עבד, מה שכנראה יוביל אותו לנסות הפעם את סל האפשרויות של עולם השיווק. מינויו של המנכ\"ל החדש בפובליסיס גלר נסיס, לכשייבחר, ישפיע כפועל יוצא על מידת מעורבותם העתידית של יאיר גלר ומשה נסיס. מייסדי המשרד, שנמנים על מחזיקי המניות של MMS - קבוצת פובליסיס בישראל צריכים למצוא את מקומם במבנה ההנהלה החדש שיורכב בקבוצה, כאשר יורם באומן יהפוך לדמות המרכזית ולנציגה הבכיר של הקבוצה הצרפתית בישראל.
את תגובתו של יורם באומן לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    SPOOKI (ל"ת)
    SS@ 03/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שי גורן
    אה באמת?! 03/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי גורן כיהן בתפקיד קצת יותר משנה? זה הכל? דפוס של לא מחזיק מעמד ומזפזפ יש לבחור...
    סגור
  • 3.
    יוחזר אבשה שילין לאלתר (ל"ת)
    יוני 03/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    באומן, פטר את יאיר ומשה - לטובתך (ל"ת)
    גורן 03/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גלר גמרו את הסוס
    שי 03/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר כבר לא יעזור להם
    סגור