שיווק ופרסום

עלית משיקה קפה טורקי חדש בקמפיין של 3 מיליון שקל

עלית מודיעה היום על השקת קמפיין חדש, בשיתוף אביב אלוש הפרזנטור של הקפה השחור של עלית. הקפה החדש יוצר במיוחד לחובבי הספורט ויכיל כמות כפולה של קפאין בהתאם לצרכים של ספורטאים רבים
מערכת ice | 
אביב אלוש (צילום באדיבות סטודיו שטראוס)
עלית מודיעה היום (ראשון) על השקת קמפיין חדש לקידום קפה טורקי בוסט החדש, בכיכובו של הפרזנטור הוותיק של קפה טורקי עלית אביב אלוש, ובהשקעה של 3 מיליון שקל. את הקמפיין מובילים משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת ההפקה "יש הפקות".
הקמפיין החדש יתמקד בגרסה החדשה לקפה הטורקי הפופולרי של עלית, אשר פותח במיוחד עבור מתאמנים וחובבי ספורט. הקמפיין ילווה במסר "לנצח את עצמך כל פעם מחדש" ובפרסומים שצולמו בחדר כושר וברחבי תל־אביב. ברקע יושמע השיר "אין גבולות" של היוצר קובי שמעוני (סאבלימינל). 
הקפה החדש הוא קפה שחור, קלוי וטחון בתוספת מיצוי צמח הגוארנה מדרום אמריקה. האריזה החדשה תכיל 10 מנות אישיות מדודות לשמירה על הטריות והארומה. כל מנה מכילה 200 מ"ג קפאין למנה שהיא 50% יותר קפאין מהקפה הטורקי הקלאסי של עלית ושווה לכמוסת הקפאין שספורטאים רבים צורכים כשעה לפני האימון.
עופרי שבו, מנהל השיווק, שטראוס קפה ישראל, מסר: "הקמפיין החדש לקפה טורקי BOOST, מביא לידי ביטוי ערכים של מצוינות והישגיות, ערכים המלווים אותנו בחשיבה בפיתוח מוצרים חדשניים. טורקי BOOST פותח כך שמותאם במיוחד לעוסקים בספורט, מסייע להם למקסם את האימון ולנצח את עצמם כל פעם מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה