שיווק ופרסום

נועה תשבי מככבת בקמפיין של מגדל: זה המהלך האסטרטגי של החברה

מגדל ביטוח ופיננסים מציגה מהלך אסטרטגי מרשים ומכריזה כי הסלוגן "טוב שיש מגדל מאחוריך" שונה ובמקומו נבחר הסלוגן החדש "מגדל, רואים רחוק". לצד המהלך התדמיתי המעניין, מגדל ביטוח ופיננסים חושפת את הפרזנטורית החדשה – נועה תשבי

מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום יחצ מגדל)
מגדל ביטוח ופיננסים מציגה מהלך אסטרטגי מעניין בקמפיין החדש ששודר לאחרונה במסכי הטלוויזיה שלנו. במשך עשור וחצי, הסלוגן של חברת הביטוח והפיננסים היה "טוב שיש מגדל מאחוריך", כעת מגדל חושפת את הסלוגן החדש עם פרזנטורית חדשה – נועה תשבי
בקמפיין החדש שאותו מובילה פעילת ההסברה המפורסמת נועה תשבי, מגדל ביטוח ופיננסים מציגים לכלל הלקוחות את הסלוגן החדש – "מגדל, רואים רחוק". לטענת הנהלת חברת מגדל, הידע, הניסיון והוותק מאפשרים לה לספק למבוטחים תחושת ביטחון ויציבות עתידית, אפילו בתקופות מורכבות. 
בפרסומת החדשה, מגדל משיקה את האסטרטגיה החדשה שלה, כשבבסיסה סיפור "המבוך של החיים". על אף העובדה כי תחומי הפנסיה, הביטוח והפיננסים עלולים להרתיע ולהלחיץ רבים מאזרחי ישראל, הכריזה מגדל כי החברה מכילה מגוון רחב של מומחים אשר יוכלו לסייע לכלל המבוטחים באותם נושאים מורכבים.
בכך, מיטב המוחות במגדל, מקלים על מגוון המבוטחים בחברה ומעניקים סיוע נרחב בנוגע להתנהלות כלכלית נכונה. כידוע, לחברת מגדל ביטוח ופיננסים יש ניסיון של למעלה מתשעים שנה בתחומי הפנסיה, הביטוח והפיננסים, דבר שמאפשר למיטב המומחים לנתח, לחקור ולהיות צעד אחד לפני כולם.
דלית ויכסלבאום, סמנכ"ל ומנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי במגדל ביטוח ופיננסים: "ההסתכלות האסטרטגית שלנו מסתכלת קדימה, כשהיא נשענת על כל הידע, הניסיון והוותק שלה. כיום, ממרום ניסיונה, ממעמדה המקצועי ומעומק יציבותה, אפשר לסמוך על מגדל שהיא החברה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לתכנון ההגנות הכלכליות והפיננסיות של הלקוחות שלה".

עוד הויספה ויכסלבאום: "אנו מאמינים שגם באמצעות אסטרטגיית המותג החדשה, נוכל להשקיף לעבר השנים הבאות בתקווה גדולה יותר ובאופטימיות, כיוון שאנחנו יודעים שאנו נעשה הכל כדי להבטיח את העתיד והעצמאות הכלכלית של לקוחותינו ובני משפחתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה