בארץ

בהשתתפות אלפי עובדי החברה: מגדל במחווה מרגשת להשבת החטופים

יוזמות רבות הקוראות להשבת החטופים הוקמו מאז אותו בוקר נוראי של ה-7 לאוקטובר, כעת חברת מגדל הצטרפה ליוזמות אלו וקיימה טקס מרגש בהשתפות עובדי החברה
מערכת ice | 
סרטים צהובים מחווה לחטופים (צילום ירון ביטר)
בקמפוס של חברת מגדל ביטוח ופיננסים בפתח תקווה התכנסו אתמול (שלישי) אלפי עובדות ועובדי החברה, לקיום טקס מרגש כחלק מיוזמת החברה לקריאה להשבת החטופים שנלקחו על ידי מחבלי חמאס בברוטאליות לרצועת עזה, כחלק ממתקפת הפתע של ארגון הטרור על יישובי העוטף
בסיום הטקס, נתלו אלפי סרטים צהובים, שהפך לסמל הקריאה להשבת החטופים מרצועת עזה, על העצים המקיפים את בנייני הקמפוס. החברה מסרה כי פעילות דומה תתקיים בימים הקרובים במרחבים נוספים של החברה בערים אשקלון, חיפה וירושלים.
רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים התייחס לאירוע המרגש ואמר: "מזה 46 יום כ-240 איש, אישה וילד יושבים בשבי החמאס. אנחנו במגדל מתפללים ומייחלים לשובם של החטופים והנעדרים הביתה ותולים את סמל הסרט הצהוב כאות הזדהות עם השבויים ומשפחותיהם".
 
עוד הוסיף אגסי ואמר: "הסרט הצהוב שזור בהיסטוריה של האנושות מאז ימי מלחמת האזרחים האמריקנית ולצערנו כעת רלוונטי גם לחיינו. ליבנו עם משפחות החללים והפצועים, ואנו מייחלים לשובם בשלום של כל חיילי הסדיר והמילואים ובתקווה לימים שקטים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה