תקשורת ומדיה

ינון מגל מגיב לראשונה על חזרתו ל-103FM: "המאבק שלנו ממשיך"

לאחר שפורסם כי השעייתו של ינון מגל צפויה להסתיים ביום ראשון הקרוב, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בתגובה ראשונה ל-ice: "הקמפיין נגד בנק לאומי ומי שמחרים את צופי ערוץ 14 יימשך בכל הכוח" | כל הפרטים

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
השעייתו הדרמטית של ינון מגל מתחנת הרדיו הפופולרית 103FM עוררה סערה תקשורתית רחבה.  אותה החלטה דרמטית של הנהלת תחנת הרדיו התרחשה בצל החרם הענק שמקדם ינון מגל נגד בנק לאומי. מוקדם יותר היום (רביעי) נודע כי השעייתו של מגל עשויה להסתיים ביום ראשון הקרוב, והוא יגיש את תוכנית הרדיו הפופולרית יחד עם ברק סרי. 
בעקבות הפרסום, אמר ינון מגל ל-ice: "הקמפיין נגד בנק לאומי ומי שמחרים את צופי ערוץ 14 יימשך בכל הכוח". מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, פרסם היום (רביעי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בו שיתף הודעה שקיבל כביכול מלקוח בנק לאומי.
"שמע קטע, מנהל הבנק שלי התקשר ואמר שאין לי מה לעבור כי מחר הקמפיין של עומר אדם יורד בכל הערוצים אז כבר אין מה לעבור בנק. וואלה, הם אפילו לא מבינים את הסיבה שעוזבים אותם. חיים בבועה של עצמם... חייבים לנער אותם. בכל הכוח", כך כתב כביכול לקוח בנק לאומי.  לצד אותה הודעה ששיתף ברשת החברתית, כתב מגל: "'ברייקינג'. בנק לאומי מוריד את הקמפיין. המאבק שלנו ממשיך".
 
כזכור, לפני יומיים פרסם מגל סרטון ברשת החברתית X וסיפר לעוקביו מדוע הוא מתנגד לקמפיין של בנק לאומי. לדבריו, בנק לאומי מחרים את ערוץ 14. בסרטון שפרסם, אמר מגל: "ערוץ 14 מפריע להם כי הוא אלטרנטיבה. ערוץ 14 מהווה סנטימנט רחב בציבור הישראלי. אנחנו הרוב, אנחנו לא כל כך מהר עברנו להיות מספר שתיים ברייטינג וזה מה שמפחיד אותם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה