ויראלי

החרם של ינון מגל על בנק לאומי: זה הסכום לדבריו של הנזק

מגל ששיתף לאחרונה ברשתות החברתיות עשרות הודעות של לקוחות הבנק ששולחים אליו את ההודעות עזיבה שלהם, הוסיף ניתוח של הנזק שקיבל מאחד מעוקביו. מדובר בניתוח תיאורטי בלבד, ללא נתונים מוכחים או אינדיקציות התומכות בכך, וכל שכן טרם שליחת הדו"חות הכספיים, מגל שיתף בכל זאת דמות הטוענת שיש לה את סכום הנזק, וזה הסכום
מערכת ice |  10
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
אחרי שבחר בבנק יהב כבנק החדש שלו, רגע אחרי שינון מגל הושעה ביום ראשון האחרון מתוכניתו ברדיו 103FM בעקבות, כביכול, לחצים של בנק לאומי על התחנה, מחול השדים ברשתות החברתיות החל והוא עצמו תקף במילים קשות את תחנת הרדיו בה הוא משדר כבר שנים ארוכות וכמובן את הבנק, כעת הוא חושף, לכאורה, את הנזק לבנק בשל גל עזיבות המוני באם יקרה.
יש לציין שאותו ניתוח ששיתף מגל, מדבר על מקרה תיאורטי בלבד מבלי נתונים מוכחים ובלי אינדיקציות לבחינת הדברים, וכל שכן טרם פרסום הדו"חות הכספיים הרבעוניים של הבנק, דבר שמקשה בכלל לבחון את נכונות הניתוח התיאורטי ועד כמה בכלל זה יכול להוות נזק לבנק הגדול בישראל.
כך או כך, מגל ששיתף לאחרונה ברשתות החברתיות עשרות הודעות של לקוחות הבנק ששולחים אליו את ההודעות עזיבה שלהם, הוסיף ניתוח של הנזק שקיבל: "שלום ינון, קוראים לי רן שליחובסקי, אני רואה חשבון ומייעץ לעסקים עשיתי חישוב כמה הנזק יהיה במינימום לבנק לאומי והוא יוצא לפחות 850 עד מיליארד שקל… וזה רק בתור התחלה"
כזכור, רק השבוע  מגל שיתף על רקע ההודעה של יהב: "השארתי להם הודעה, ממתין, אעדכן". הלקוחות כמובן תהו אם יהב בכלל מפרסם בערוץ 14 והמשיכו לשתף את הודעות העזיבה שלהם את בנק לאומי שגרם למחלוקת מלכתחילה.
ינון מגל מסר בתגובה: "בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה, אז הוא טועה טעות גדולה. ימי הסזון והפנקס האדום חלפו. גם אם ינסו לסתום לי את הפה, ויסגרו לי את הרדיו, יש לי כמיליון עוקבים ברשתות החברתיות וכמובן את ה'פטריוטים' בערוץ 14".
עוד המשיך ותקף: "הסוסים כבר ברחו מהאורווה. החרם על ערוץ 14 יישבר! אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין עם עומר אדם, ב-15 מיליון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה"
.
עוד כתב מגל: "מנכל לאומי חנן פרידמן אומר ש"לא מפריע לו שעוזבים כמה עשרות, אנחנו בנק גדול" כי הוא לא סופר אותנו... אז אנחנו נראה לו מה זה להחרים את צופי ערוץ 14". כמובן שהוא הוסיף עוד תגובות של צופים שביקשו לעזוב את הבנק.
כאמור, מגל קיבל הודעה הבוקר כי לא שובץ בתוכנית שלו ושל בן כספית ברדיו (כאשר בימי ראשון מגיש מגל יחד עם ברק סרי), וזאת על רקע התנהלותו בתקופה האחרונה בכלל, ובפרט סביב החרם על בנק לאומי אותו הוא מוביל, לאחר שזה האחרון לא מעלה את הקמפיין החדש שלו עם עומר אדם בערוץ 14. שמעון ריקלין בחר לצאת להגנתו.
 
כזכור, לאור חילוקי הדעות עם ההנהלה והמנכ"ל איתמר דרוקמן, לא שובץ מגל לתוכנית ברדיו 103, ובמקומו שידר יחד עם ברק סרי - יהודה שלזינגר. מגל בתגובתו בביקורת חריפה נגדם: "ימי הפנקס האדום חלפו". ברדיו 103 אומרים כי לא ניתנה הוראה מלמעלה להשעות את ינון מגל וכי בנק לאומי לא פנה על ינון מגל, ול-ice נודע כי בין המנכ"ל איתמר דרוקמן ובינו התגעלו חילוקים בתקופה האחרונה, וכי ההחלטה להשעותו מגיעה על רקע ההתנהלות ולא כהוראה של אלי עזור, בעלי 103, בעקבות לחץ של בנק לאומי.
מבנק לאומי נמסר: "הבנק לא פנה לאיש ולא לחץ על איש בנושא". מרדיו 103 נמסר: "בנק לאומי לא פנה אלינו. אנו לא מתייחסים ליחסים שלנו עם השדרנים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    תחרים גם את 103 ?? (ל"ת)
    אחד העם 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ינון מגל
    מיכל 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה נעשה לכל בנק או רשת אלקטרונית שמחרימה , המחרים יוחרם
    סגור
  • 8.
    מניית לאומי רק עולה מאז .. (ל"ת)
    שי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    רוצים בחזרה את יורם שפטל! (ל"ת)
    מחזיק אצבעות 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    tני עם יינון, ועומר.... אתה מחוסל בימין, טעות חייך (ל"ת)
    אאבב 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כעובד בלאומי, אני יכול להגיד לך שאין שום שינוי בפקדונות
    דודו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חחחחחחחחחחחחחחחח איזה תעמולה זולה ומטופשת
    סגור
  • 4.
    תחזירו מיד את יינון מגל מיד,103 יחרימו אותכם
    שירי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להחזיר את יינון בהקדם ומיד ,נפלתם על כל הראש לגמריי ,הבנקים לא תמימים ביכלל, ביכלל,יינון יקר חזק ואמץ מחכים לישמוע אותך ב 103,אין עלייך ,אחרת ייעלמו מאזינים רבים מ103,כולל אני.
    סגור
  • 3.
    פוגע לנו בפנסיות ובקופות הגמל (ל"ת)
    ישראלי אמיתי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    גם אני עובר (ל"ת)
    יאיר 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    התקשורת צבועה! - להחרים את לאומי
    לפיד 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לשמאל מותר הכל.. דמוקרטיה רק בתנאי שזה מתאים לדעות שלי. עצוב.
    סגור