שיווק ופרסום
חסר תקדים: מטרו מוטור בקמפיין ענק שעלותו מיליוני שקלים
הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום מנצ', שם דגש על הייחודיות של הרכב ועל ערכי המותג - חדשנות, יצאה מהקופסא, אופנה ומעל לכל - לא כמו כולם ובדרך הכי טובה שיש. בפרסומת מופיעות שלל דמויות מרשימות ביותר שלא הולכות עם העדר ומעבירות מסר - המיינסטרים משעמם
מטרו מוטור, יבואנית הרכב והדו גלגלי מהמובילות בארץ, השיקה קמפיין ייחודי בפריסה ארצית רחבה בעלות של כ-3 מיליון ש"ח עבור מותג רכב העל VOYAH FREE. VOYAH, מותג חטיבת היוקרה של קונצרן הענק DONGFENG, הושק בישראל לפני מספר חודשים וכבר רשם הישגי מסירות מרשימים.
הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום מנצ', שם דגש על הייחודיות של הרכב ועל ערכי המותג - חדשנות, יצאה מהקופסא, אופנה ומעל לכל - לא כמו כולם ובדרך הכי טובה שיש. בפרסומת מופיעות שלל דמויות מרשימות ביותר שלא הולכות עם העדר ומעבירות מסר - המיינסטרים משעמם. ואכן, כפי שמסבירים בחברה, הביצועים של וויה לא נורמליים בעזרת שני מנועים חשמליים המספקים 490 כ"ס ו-73 קג"מ, שמביאים את ה-FREE מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות בלבד, ובסוללה (CATL) הגדולה בקטגוריה המספקת טווח נסיעה של כ-500 ק"מ (WLTP).
העיצוב שפותח בדייקנות בשיתוף סדנת ITALDESIGN, חברת העיצוב וההנדסה האגדית הוא לא נורמלי. האבזור והטכנולוגיה בהחלט לא נורמליים עם מערכת ראייה לילה עם טווח של 150 מטרים, טריפלקס, גג פנורמי מתכהה, מתלי אוויר אדפטיביים, שתי מצלמות פנים, מערכת סאונד סופר פרימיום ומושבי מחלקה ראשונה.
עוד ב-
סמנכ"לית השיווק של מטרו מוטור, ליטל צרפתי: "VOYAH מביאה איתה פרימיום בלתי מתפשר וייחודי שבא לידי ביטוי בקמפיין שיצא לדרך השבוע. היה לנו חשוב לשים דגש על החדשנות, האבזור המקסימלי, הטכנולוגיה ועל העיצוב. אין ספק כי לקוחות VOYAH ייהנו מרכב יוצא דופן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.איזה כתבה ממומנתאריק 05/2023/02הגב לתגובה זו1 0לא הגזמתם ???? אעלק כתבה. בחייאת.סגור