מינויים

משרד הפרסום "alios" מתרחב: אלו המנהלים החדשים שהצטרפו לשורותיו

לאחר צמיחה של 150% בתקציבי הפרסום: משרד הפרפורמנס "alios" מודיע על מינויו של מאור אגיאן לתפקיד מנהל תחום הדיגיטל בחברה. בנוסף, נוי כהן גל מונתה לתפקיד ארט דירקטורית בחברה

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משרד הפרפורמנס "alios", אשר הוקם בשנת 2019 ע"י אלירן דורון, חי בן שמעון וגיא ירושלמי, ממשיך להתרחב ומכריז על מספר מינויים בחברה. על פי ההודעה הרשמית של משרד הפרפורמנס, מאור אגיאן מונה לתפקיד מנהל תחום הדיגיטל בחברה.
אגיאן, בעל ניסיון עשיר בקניינות מדיה, ינהל את תחום הדיגיטל בחברה, המונה תקציבי לקוחות בהיקף של כ-70 מיליון שקל, זאת לאחר שצבר ניסיון רב במשרדי פרסום מובילים.
במסגרת תפקידו החדש, אגיאן יהיה אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית של לקוחות החברה ביניהן; סופרין, מטרופוליס, דלויט, קבוצת יובלים-סיטי בוי, חג'ג' אירופה ואחרים.

בתמונה: מאור אגיאן (צילום: יח"צ)
מלבד זאת, מאור יוביל את שלבי התכנון, הביצוע והמעקב אחר קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות שונות, ייצור וניהול תוכן דיגיטלי בנכסי הלקוחות, ניתוח נתונים ושיפורם ועוד. לצד זאת, משרד הפרפורמנס מודיע על מינויה של נוי כהן גל לתפקיד הארט דירקטורית בחברה. במסגרת תפקידה, כהן גל תוביל את תהליכי המיתוג ללקוחות החברה.


בתמונה: נוי כהן גל (צילום: יח"צ)
 כהן גל, בעלת תואר מהמכון הטכנולוגי חולון  ובוגרת המחלקה לתקשורת חזותית עם התמחות במדיה, צברה ניסיון רב ועבדה עם מותגים מובילים כמו עזריאלי, קבוצת אשטרום, ואקרו נדל"ן. עבודותיה הוצגו בתערוכות ובספרים לאורך השנים.

אלירן דורון, מנכ"ל משותף ומנהל האסטרטגיה הדיגיטלית ב-alios, מסר: "התרחבות החברה בתקופה האחרונה מחייבת אותנו בגיוס כוח אדם איכותי ומנוסה. אנו בטוחים שמאור ונוי יתרמו רבות להצלחות העתידיות של לקוחותינו, ויאפשרו לנו להמשיך להוביל אותם להישגים ולמימוש היעדים שהציבו – ואף מעבר לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה