שיווק ופרסום

תקציב המיליונים היוקרתי של כאל עובר: זה משרד הפרסום החדש

לאחר עשור עם משרד הפרסום יהושע, ענקית האשראי "כאל" בחרה במשרד פרסום מנצ' לתקציב היוקרתי המוערך בעשרות מיליוני שקלים. נויה קפלינסקי, מנהלת השיווק של כאל: "יחד נגבש אסטרטגיה פרסומית ושפה שיווקית המותאמת לאתגרי התקופה ונמשיך להוביל את שוק האשראי והתשלומים המתקדמים". מנצ': "הבעת אמון אדירה" כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
נויה קפלינסקי (צילום עומר הכוהן, shutterstock)
בהמשך לתוצאות השיא שהציגה במחצית הראשונה של 2024, חברת כרטיסי האשראי כאל בשינויים במערך הפרסום, כאשר החברה מסיימת עבודה משותפת של כעשור עם משרד הפרסום יהושע, ובחרה במשרד הפרסום חדש - בתקציב יוקרתי המוערך בעשרות מיליוני שקלים.
בכך, תקציב הפרסום של חברת האשראי והתשלומים המתקדמים "כאל" יעבור למשרד הפרסום "מנצ׳". משרד הפרסום מנצ' הוקם בשנת 2013 וכבר ממוקם בין עשרת משרדי הפרסום הגדולים בישראל. המשרד הוקם עם דגש על קריאטיב ואסטרטגיה, ובין לקוחותיו הגדולים קבוצת טמפו, צ'מפיון מוטורס, שטראוס, קבוצת דור אלון, אלטמן ועוד. לצד משרד הפרסום, תמשיך לעבוד עם כאל חברת הדיגיטל GO.  
במנצ' מסרו ל-ice: "אנחנו שמחים ונרגשים על קבלת תקציב הפרסום של כאל למשרדינו. כאל הוא מהמותגים הגדולים והמובילים בישראל והבחירה במנצ' היא הבעת אמון אדירה ביכולותינו האסטרטגיות והקריאטיביות. אנחנו מצידנו מתכוונים לעשות הכל כדי להוכיח את האמון בנו".

שרון שלו לבצור, שותפת אסטרטגיה, יניב מלינרסקי, שותף קריאייטיב, סער נעים, שותף ניהול. צילום: מיכה לובטון
נויה קפלינסקי, מנהלת השיווק של כאל: "שמחים להתחיל דרך משותפת עם מנצ׳, יחד נגבש אסטרטגיה פרסומית ושפה שיווקית המותאמת לאתגרי התקופה ונמשיך להוביל את שוק האשראי והתשלומים המתקדמים".
"כאל ממשיכה להציג תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2024 עם שיא בשורת הרווח, בהכנסות ובמחזורי העסקאות"
כזכור, במהלך החודש הקודם, הציגה כאל את הנתונים הכספיים של הרבעון השני של השנה והמחצית הראשונה, כאשר לראשונה נרשמה עלייה בביקוש לאשראי כשבמקביל הפחיתה החברה את היקף המחיקות.
ברבעון השני של השנה, הסתכמו הכנסות החברה ב-722 מיליון שקל לעומת 650 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-11%. בסוף הרבעון השני עמד מספר הכרטיסים הפעילים על כ-3.6 מיליון בהשוואה לכ-3.4 מיליון בסוף הרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-5.5%. 
ההוצאות להפסדי אשראי הסתכמו בכ-67 מיליון שקל לעומת 53 מיליון שקל ברבעון השני של השנה שעברה. המקביל אשתקד. החברה מציגה קיטון בהיקף המחיקות ברבעון השני בהשוואה לשני הרבעונים הקודמים וחזרה לרמת המחיקות שהייתה ברבעון השלישי לשנת 2023 לפני המלחמה. 
לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "כאל ממשיכה להציג תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2024 עם שיא בשורת הרווח, בהכנסות ובמחזורי העסקאות, זאת חרף אתגרי מלחמת 'חרבות ברזל' וסביבת המאקרו. גם ברבעון זה, למרות הימשכות המלחמה, אנו ממשיכים לראות מגמת התאוששות בצריכה, לרבות במחזורי חו"ל. אנחנו ממשיכים בפעילות ממוקדת למימוש התכנית האסטרטגית של החברה תוך ניהול הסיכון בהתאמה לסביבת המאקרו המאתגרת ואי הוודאות. מייחלים לשובם של כל החטופים לביתם במהרה, להחלמת הפצועים ומחזקים את כוחות הביטחון. בתקווה לימים שקטים וטובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה