טלוויזיה

שטיסל נפרדת מנטפליקס: זו פלטפורמת הסטרימינג אליה היא תעבור

סדרת הדרמה "שטיסל" נרכשה על ידי פלטפורמת הסרטרימינג IZZY. נתי דינר, מייסד ומנכ"ל ,IZZY: "הסדרה משתלבת באופן מושלם במשימתנו להביא את הטוב ביותר של התוכן הישראלי לקהל העולמי, וכמה שיותר ממנו"
מערכת ice | 
שטיסל (צילום יח"צ)

היום (חמישי), הודיעה חברת הסטרימינג החדשה "IZZ" כי סדרת הדרמה עטורת הפרסים "שטיסל" נרכשה על ידה ותועבר מחברת הסטרימינג המוכרת "נטפליקס" לידיה. על פי חברת הסטרימינג IZZY, כל 12 הפרקים של העונה הראשונה יהיו זמינים למעריצי הסדרה וכי העונות הבאות, ישודרו כבר מהרבעון הראשון של שנת 2024.


מלבד הסדרה "שטיסל" של אורי אלון ויונתן אינדורסקי, רכשה חברת הסטרימינג סדרות ישראליות נוספות, ביניהן הסדרה "הטבח", שזכתה לשבחים רבים בכיכובכם של השחקנים רותם סלע וגורי אלפי. מלבד זאת, הסדרות "סרוגים", "ג'וני ואבירי הגליל", "יס מן" וסדרת הדוקומנטרי "הטייסות", נרכשו גם הן.


 



נתי דינר, מייסד ומנכ"ל ,IZZY בירך על הרכישה החדשה ואמר כי "הבאת 'שטיסל' לפלטפורמה שלנו היא אירוע מכונן עבור IZZY. הסדרה משתלבת באופן מושלם במשימתנו להביא את הטוב ביותר של התוכן הישראלי לקהל העולמי , וכמה שיותר ממנו. אנו נרגשים להציע את 'שטיסל' למנויים שלנו החל מהיום וקוראים לכל יוצרי התוכן הישראלי, להפיץ את התוכן שלהם לעולם איתנו. סרטים, סדרות, דוקומנטרי, להכל יש מקום אצלנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה