כסף וצרכנות

נטפליקס מנסה לפתות את הלקוחות: ההצעה המפתיעה נחשפת

ענקית הסטרימינג נטפליקס, הוציאה הודעה לכל המשתמשים במנוי המוזל שלה, במסגרתו יש פרסומת, כי ככל שהם יעשו בינג' ארוך יותר של סדרות, כך יהיו להם פחות פרסומות על המסך
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום pexels)
ענקית הסטרימינג נטפליקס, הוציאה הודעה לכל המשתמשים במנוי המוזל שלה, במסגרתו יש פרסומת, כי ככל שהם יעשו בינג' ארוך יותר של סדרות, כך יהיו להם פחות פרסומות על המסך. משוואה פשוטה - ככל שתצפו יותר זמן, כך תקבלו פחות פרסומות.
למעשה, ההצעה של ענקית הסטרימינג תהיה תקפה החל עם פתיחתה של שנת 2024, כאשר כל מי שמשלם כאמור על המנוי המוזל של נטפליקס, יזכה בפרק אחד נטול פרסומות על כל שלושה פרקים רצופים שהוא רואה. כך למעשה תוכלו לצפות בשלושה פרקים עם פרסומות ובמקום שבפרק הרביעי יופיעו לכם פרסומות, תקבלו במתנה פרק אחד ללא פרסומות.
כזכור, ממש לאחרונה הודיעה נטפליקס על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, בהן רשמה החברה הכנסות רבעוניות של 8.54 מיליארד דולר, שמהוות צמיחה של 7.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 
למעשה, הזינוק ברווחים של נטפליקס מגיע בעקבות הגבלת שיתוף המנויים, שהביאו לחברה עוד 8.8 מיליון מנויים חדשים. בעקבות כך, המניה של נטפליקס זינקה ב-12.1% אחרי הסגירה בוול סטריט בעקבות התוצאות הנפלאות שהציגה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר
    מנוי לנטפליקס 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קבלתי הצעה כזו.
    סגור