השוק

נטפליקס חוגגת עם כ-9 מיליון מנויים חדשים: המניה מזנקת ב-12%

אחרי שהחליטה להגביל את שיתוף המנויים, נטפליקס מתפוצצת ברבעון אדיר כאשר 8.8 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו. החברה הכניסה 8.54 מיליארד דולר, צמיחה של 7.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס דיווחה אמש (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, בהן רשמה החברה הכנסות רבעוניות של 8.54 מיליארד דולר, שמהוות צמיחה של 7.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
למעשה, הזינוק ברווחים של נטפליקס מגיע בעקבות הגבלת שיתוף המנויים, שהביאו לחברה עוד 8.8 מיליון מנויים חדשים. בעקבות כך, המניה של נטפליקס זינקה ב-12.1% אחרי הסגירה בוול סטריט. 
למעשה, הסיפור המעניין ביותר כאן הוא הגבלת המשתמשים. לפני כחצי שנה החליטה ענקית הסטרימינג נטפליקס להגביל את המשתמשים בכל מנוי. תחילה, הערכות האנליסטים היו שנטפליקס תודיע על 5.5 מיליון משתמשים חדשים ברבעון, אך זו ניפצה את התחזיות עם לא פחות מ-8.8 מיליון משתמשים בעולם.
נוסף על כך, ב"וול סטריט ג'ורנל" פורסם לאחרונה כי החברה צפויה להודיע על העלאת מחירים ב"כמה שווקים ברחבי העולם". על פי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", המחירים יעלו תחילה בארצות הברית ובקנדה לפני שאר השווקים האחרים, מה שבהכרח יגדיל עוד את הרווחים של החברה, כאשר עדיין לא ברור אם או מתי תגיע העלאה כזו גם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה