מדדים ומחקרים

נטפליקס חוגגת: 6 מיליון משתמשים חדשים אחרי ביטול שיתוף החשבונות

מוקדם יותר השנה, נטפליקס השיקה את האסטרטגיה שלה לחסום צופים משיתוף סיסמאות במטרה להכניס יותר כסף. עם כמעט 6 מיליון מנויים חדשים, ההימור ככל הנראה עבד היטב
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס פרסמה הלילה (אור לחמישי) את דו"חות הרבעון שלה ודיווחה על העלייה הגדולה ביותר שלה בכמות המנויים המשלמים, כמעט 6 מיליון - מאז הימים הראשונים של מגיפת הקורונה, מה שמוכיח שהאסטרטגיה שלה לבטל את שיתוף הסיסמאות משתלמת.
פלטפורמת הסטרימינג המובילה הוסיפה 5.9 מיליון מנויים ברבעון השני וכעת יש לה למעלה מ-238 מיליון יוזרים משלמים, כך נכתב בהודעת רווח ביום רביעי. החברה פועלת לביטול הנוהג של סיסמאות משותפות בין הצופים מאז מאי, בניסיון לשפר את הרווחיות שלה. קודם לכן נאמר שיותר מ-100 מיליון משקי בית חולקים חשבונות נטפליקס.
"בואו נודה בזה, הפגיעה בססמאות עובדת", אמר מנהל ההשקעות הראשי של Navellier and Associates, Louis Navellier, לגבי הנתונים המעודכנים של נטפליקס. "הייתי נלהב מהתוצאות; אני חושב שהם השיגו את המטרה עם גידול מנויים".
נטפליקס, שנבדקה לראשונה במדינות מוגבלות כולל ארה"ב וגרמניה, אמרה שהיא מתכננת להרחיב את האסטרטגיה הזו לשווקים אחרים ברחבי העולם. לאחר העלייה בכמות הצופים שנגרמה לעבודה מהבית מאז 2020, הלחצים האינפלציוניים העולמיים שיקפו האטה ברווחי החברה מאז תחילת 2022.
נטפליקס הציגה דמי מנוי במחיר נמוך, שכללו פרסומות, והחלה לחסום סיסמאות משותפות, ואילצה לקוחות שהשתמשו בהן להצטרף רשמית לפלטפורמה. לבעלי חשבונות יש גם אפשרות לשלם 8 דולר נוספים בארה"ב כדי לאפשר למשפחות המתגוררות במשקי בית שונים לחלוק חשבונות.
למרות הספקנות הראשונית בשוק, יותר משתמשי נטפליקס בחרו לבסוף לשלם עבור השירות במקום לבטל. הכנסות החברה עלו ב-2.7% בהשוואה לשנה ברבעון השני, אם כי נמוכות מהציפיות בשוק. ההצלחה הרבעונית של נטפליקס לא באה לידי ביטוי בשוק המניות, שכן המניות ירדו ביותר מ-8% במסחר לאחר שעות הפעילות בארה"ב, בין היתר בגלל שביתת הכותבים והשחקנים המתמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה