דיגיטל וטק

נטפליקס נפרדת מהארי ומייגן? זה עתידה של עסקת המיליונים

אחרי שנאלצו להיפרד בשבוע שעבר מספוטיפיי, לפי שמועות בשל אי עמידה בקצב יצור התוכן שצופה מהם, הדיווחים על המשך החוזה עם נטפליקס מתחדדים. מה יעלה בגורל החוזה ששוויו 120 מיליון דולרים?
שירה יום טוב | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ברקע דיווחים על עוד חוזה מיליונים שהזוג המלכותי בדימוס צפוי להפסיד, לפי דיווחי חוץ, דובר נטפליקס מכחיש צפי לביטול העסקה עם הארי ומייגן, שלמרות הכל הגיעו להישגים מרשימים בפלטפורמת הסטרימינג. נזכיר כי מדובר בעסקה שמוערכת ב-120 מיליון דולר ליצירת תכנים משותפים, אשר עד כה הולידה סרט תיעודי אחד שובר צפיות על מאחורי השערים של בית המלוכה.
למרות השמועות, לפי דיווחי חוץ דובר ענקית הסטרימינג  את עוצמת שיתוף הפעולה המתמשך שלהם עם Archewell Productions, חברת ההפקות של בני הזוג.
"הקשר עם Archewell Productions הוא קשר שאנו מעריכים מאוד. הארי ומייגן הושקו כסרט הבכורה הדוקומנטרי המרהיב ביותר של נטפליקס עד כה. המסע המרגש שלנו איתם לא יסתיים בקרוב. כרגע אנחנו משתפים פעולה בפרויקטים רבים, כולל הרבה- סדרה תיעודית צפויה Heart of Invictus".
המסע המרגש של הסאסקס החל ברצינות לאחר שחזרו אחורה כחברי מלכות בכירים במרץ 2020 והחליפו את בריטניה בקליפורניה שטופת השמש. לאחר מכן הם חתמו על עסקה מרשימה, שלפי השמועות שווה בסביבות 120 מיליון דולר עם חברת הסטרימינג.
סרטי התיעוד שלהם Harry & Meghan, שיצאו בסוף 2022, שברו שיאים עולמיים, והפכו אותו לסנסציה מיידית. למרות ההצלחה הפנומנלית הזו, היו מלמולים על כך שנטפליקס לוחצת על בני הזוג להביא פרויקטים נוספים כדי להבטיח את המשך העסקה שלהם.
ההצעה הבאה באופק היא לב של הארי של אינוויקטוס, שצפוי לצאת לבכורה באוגוסט.
הדיווחים על ביטול החוזה בין הצדדים מגיעים אחרי שבשבוע שעבר Spotify ו-Archewell Audio, מפיקת הפודקאסט של בני הזוג, אמרו אתמול בהודעה משותפת כי הם מסיימים את ההסכם שלהם. "Spotify ו-Archewell Audio הסכימו הדדית להיפרד ואנו גאים בסדרה שעשינו יחד", אמרו החברות.
דווח כי הנסיך הארי ומייגן מרקל לא רצו להמשיך בהפצה בלעדית של ספוטיפיי. מקור אחר אמר שספוטיפיי ציפתה ליותר תוכן מ-Archewell Audio - וציין שכמעט שלוש שנים לאחר החתמת ההסכם, הם סיפקו רק סדרה אחת, ובעצם מרחו את העסקה. ההסכת היחיד הזה הוא "ארכיטיפים" של מרקל, שבו היא מפרקת את ההיסטוריה של הסטריאוטיפים החברתיים על נשים, ועלה לראשונה באוגוסט 2022 והגיע למקום הראשון בטבלאות ההאזנה של ספוטיפיי במספר מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה