תרבות ופנאי

ספוטיפיי נפרדת מהארי ומייגן: ההסכם בין הצדדים לא יחודש

הנסיך הארי ומייגן מרקל הגיעו לסיום הסכם הבלעדיות עם ספוטיפיי, כשרק סדרת פרקים אחת מאחוריהם בכמעט שלוש שנים
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
הסכם הבלעדיות של הפודקאסט של הארי ומייגן עם ספוטיפיי, הגיע לסיומה - כשהזוג העביר רק תוכנית אחת במסגרת ההסכם.
Spotify ו-Archewell Audio, מפיקת הפודקאסט של בני הזוג, אמרו אתמול בהודעה משותפת כי הם מסיימים את ההסכם שלהם. "Spotify ו-Archewell Audio הסכימו הדדית להיפרד ואנו גאים בסדרה שעשינו יחד", אמרו החברות.
לפי הדיווחים ע"פ מקורות, הנסיך הארי ומייגן מרקל לא רצו להמשיך בהפצה בלעדית של ספוטיפיי. מקור אחר אמר שספוטיפיי ציפתה ליותר תוכן מ-Archewell Audio - וציין שכמעט שלוש שנים לאחר החתמת ההסכם, הם סיפקו רק סדרה אחת, ובעצם מרחו את העסקה. ההסכת היחיד הזה הוא "ארכיטיפים" של מרקל, שבו היא מפרקת את ההיסטוריה של הסטריאוטיפים החברתיים על נשים, ועלה לראשונה באוגוסט 2022 והגיע למקום הראשון בטבלאות ההאזנה של ספוטיפיי במספר מדינות.

Archewell Audio חתמה לראשונה על הסכם הפודקאסט הבלעדי עם ספוטיפיי בסוף 2020, בעסקה בשווי של כ-20 מיליון דולר, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל. עוד אחד מהסכמי הפודקאסט האקסקלוסיביים המתוקשרים של ספוטיפיי היה עם ברק ומישל אובמה, שהסתיימו לפני שנה. במקרה זה, ספוטיפיי אמרה שהיא סירבה לחדש את העסקה; מקורות אמרו שבני הזוג אובמה רצו שתכניות הפודקאסטים שלהם יופצו בצורה רחבה ככל האפשר ולא בלעדית לספוטיפיי. הקרקע הגבוהה של הזוג חתמה לאחר מכן על הסכם מבט ראשון עם Audible.
מוקדם יותר החודש הודיעה ספוטיפיי כי היא מפטרת 200 עובדים כחלק מארגון מחדש של פעילות הפודקאסטים שלה. סופו של ההסכם של Archewell Audio עם ספוטיפיי אינו קשור לארגון מחדש של מחלקת הפודקאסטים, אמרו המקורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה