טלוויזיה

אלה לי להב נשברת: "מה עשיתי? לא רוצה ללכת"

הזמרת שהגיעה לגמר העונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", אלה לי להב, סיפרה לגבי החששות שלה לקראת הריקודים בלייב: "אני מאוד מדחיקה את הפרק האחרון, כי הוא מאוד מאוד היה לי קשה"
מערכת ice | 
אלה לי ומתנאל (צילום אינסטגרם matanel_7)
ממש הערב (שלישי), אחרי שהסתיימה סערת החקיקה לביטול עילת הסבירות, הריאליטי של קשת 12 "רוקדים עם כוכבים" מגיע לשלב השידורים החיים, שחותמים את שלב הפרקים המוקלטים.
הזמרת שהגיעה לגמר העונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", אלה לי להב, סיפרה ל-TMI לגבי החששות שלה לקראת הריקודים בלייב: "אני מאוד מדחיקה את הפרק האחרון, כי הוא מאוד מאוד היה לי קשה",

עוד היא הוסיפה בנוגע לתכנית: "כי אני אומרת באיזשהו מקום 'מה עשיתי?' ועכשיו כשאני כאן בנבחרת, אני מקווה שהקהל יהיה איתי הפעם, כי אני לא רוצה ללכת. אני עדיין לא רוצה ללכת".
רק לאחרונה, להב כתבה, "שנה של צחוקים, שנה של חוויות, שנה של למידות, שנה של רגשות, שנה של נסיונות, שנה של הבנות, שנה של כנות, שנה של עבודה משותפת, שנה של אהבה עצומה כלכך מהר עברה לה שנה, כאילו הכרנו אתמול. הזמן איתך עובר כלכך מהר שאני לא מצליחה להאמין שבאמת עברה שנה. אני אוהבת אותך פיליפ ומאחלת לנו שנים ארוכות ביחד של אהבה וצחוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה