טלוויזיה

שמחה רוטמן תוקף את כאן 11: "התאגיד מממן עלילת דם"

יו"ר וועדת החוקה התייחס לכתבה של הערוץ אודות סיפורם של התושבים הערבים בעיר לוד בקונטקסט של מבצע "שומר חומות": "מי יתבע את עלבונם של תושבי לוד והגרעין התורני שם?"
מערכת ice |  1
שמחה רוטמן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר וועדת החוקה, שמחה רוטמן, עמד במרכז העניין הציבורי היום (ראשון), כאשר ביקורו באוניברסיטת ת"א, זכה למחאה גדולה, קריאות בוז, רעשי זמבורות וכוחות אבטחה שנאלצו לפנות אותו מהמקום.
רגע לפני שכל זה קרה, רוטמן התייחס בחשבון הטוויטר שלו לנושא אחר, שהוא לא הרפורמה המשפטית, אלא התאגיד כאן 11. יו"ר ועדת החוקה שיתף את הכתבה של העיתונאי קלמן ליבסקינד, אשר סיקר בטור שלו ב"מעריב" בין היתר את הכתבה שעלתה בערוץ, תחת השם "עיר יתומה – שנתיים לשומר החומות – לוד בפוסט טראומה" ועסקה בצד של תושבי לוד הערבים במבצע "שומר חומות".
רוטמן תקף את אנשי התאגיד בציוץ לוחמני: "העובדה שמכסף ציבורי ישראלי, התאגיד כאן 11 מממן עלילת דם של ממש על תושבי לוד היהודים, היא הזיה. על כתבת CNN כולם התנפחו ובצדק והוגשה נגדה תביעה במיליונים. מי יתבע את עלבונם של תושבי לוד והגרעין התורני שם? כל מדינה אחרת בעולם שהייתה מממנת 'תחקיר" שכז', הייתה סופגת מישראל גינוי".
 
נחזור לאירועי היום באוניברסיטת תל אביב, מפלגתו של רוטמן, הציונות הדתית, שחררה הצהרה בנושא, בה נכתב: "אסור לתת לאלימות וסתימת הפיות נגד ח״כ רוטמן לעבור לסדר היום. מאז אלטלנה יש גורמים בשמאל שמבקשים לחסל את היריבים הפוליטיים ולעשות דה לגיטימציה למחנה הלאומי. אנו קוראים ליאיר לפיד ולבני גנץ לעצור את ההסתה והטירוף. אז כמו היום - לא למלחמת אחים!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרוטמן יתחיל לתת לאנשים לדבר בועדה לפני שהוא מבקר אחרים
    דיוויד 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוטמן שבתפקידו כראש ועדת החוקה משתיק כל מי שמנסה להשמיע דעה אחרת חושב שמגיע לו זכות דבור? שיתחיל בלהיות יותר מנומס ודמוקרטי בועדה שלו.
    סגור