טלוויזיה

אביבה תבורי חושפת: "עושה זאת כדי לתת לאנשים לסבול"

אחרי שקורין גדעון חטפה בעקבות תמונה פרובוקטיבית שהעלתה לאינסטגרם עם ישבן חשוף, אביבה תבורי סיפרה כי היא ספגה לא פחות: " לי אמרו 'את סבתא, תתביישי'. אני לא מבינה, אם את לא אמא או לא סבתא, אז מותר לך? ואם לא, אז כבר זהו, נגמרו החיים ואסור לך?"
מערכת ice | 
אביבה תבורי (צילום אינסטרגם)
קורין גדעון העלתה לאחרונה תמונה פרובוקטיבית שלה לאינסטגרם עם ישבן חשוף, כקונטרה לפוזה דומה במיוחד לתמונה שהעלתה קים קרדשיאן, וספגה הרבה מאוד ביקורות על כך.
הבוקר (שלישי) אביבה תבורי, התארחה בתוכנית של פאולה וליאון בקשת 12, וסיפרה כי התגובות הללו מוכרות לה מקרוב, וכי אצלה זה אף עלה שלב אחד קדימה: "לה אמרו שהיא אמא לשניים, לי אמרו 'את סבתא, תתביישי'. אני לא מבינה, אם את לא אמא או לא סבתא, אז מותר לך? ואם לא, אז כבר זהו, נגמרו החיים ואסור לך?". 
תבורי המשיכה: "אני עשיתי משהו אחד, כדי לתת לאנשים לסבול - אין תגובות", אמרה אביבה. "אי אפשר להגיב, ביטלתי את האפשרות. רק לראות, לסבול, ולכתוב לי בפרטי. אז הן כותבות לי בפרטי, אבל הרי מה שהן רוצות כולן זה להראות את זה על הקיר ושיהיה לזה דיון".
 
כשנשאלה אם היא חושבת שצניעות זו תכונה חשובה שתהיה אצל אישה, ענתה תבורי: "תלוי למה את קוראת צניעות. יש צניעות בלבוש, בהתנהגות. אני לא חושבת שזו לא צניעות, אבל זה כל אחד איך שהוא רוצה לקחת את זה. אני לא חושבת שמה שמגיבות לה זה באמת מצניעות - כולן רוצות לחנך, כולן רוצות להעיר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה