טלוויזיה

תום יער חוזרת למסך: זו התוכנית שתככב בה בקרוב

תום יער חוזרת, והפעם עם בטן של חודש תשיעי. תום יוצאת למסע קולינרי ומפגש בין דורי עם סבתות מנוסות, שמלמדות אותה את הדברים החשובים באמת – בבישול ובגידול ילדים

האם למרוח את התינוק בשתן עוזר נגד עין הרע? למה חייבים לספק לאישה בהיריון כל מה שהיא מבקשת? ואיך נוכל לוודא כבר בשלב ההיריון שהתינוק לא יהיה גנב?

מערכת ice |  3
תום יער (צילום אילן בשור)
תאגיד השידור מודיע על השקת עונה שנייה לסדרת הדוקו-בישול הקומית בהובלתה של הקומיקאית תום יער, שבמהלך הצילומים נמצאת בעיצומו של ההיריון הראשון שלה. המצב של תום מוביל אותה לחקור את התא המשפחתי דרך האוכל והמסורות שלו. היא נוסעת ברחבי הארץ ופוגשת סבתות מעדות, מגזרים ויישובים שונים, כדי ללמוד כל מה שיש לדעת על המפגש בין אוכל למשפחה.
גם בעונה הזו תום תלמד מכל אחת מהסבתות את המאכלים ואת שיטות הבישול שמייחדים אותה ואת העדה ממנה באה. לצד הסבתות יבשלו בני ובנות משפחה צעירים ויספקו לצופים הצצה למערכות היחסים המשפחתיות השונות מסביב לשולחן.
 
ההיריון, שמזמן איתו תקופה רגשית, מצחיקה, חרדתית, וגדושה בתופעות כמו "קרייבינג" ו-"טפשת הריון", שלא פסחו על תום, מה שהוליד עונה החדשה מלאת הומור, עניין ורגש למפגשים עם הסבתות השונות ולקטעי הסטנדאפ.  הסטנדאפ בסוף כל פרק הופך בעונה החדשה לאישי יותר; תום משתפת את הצופים בפחדים, בחרדות ובסיפורים המצחיקים שההיריון הראשון זימן לה.
 

העונה השנייה צפוייה להתחיל את שידוריה בימי רביעי אחרי החדשות, החל מה-17 באוגוסט, ותהיה בת שישה פרקים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זהבסדר ממי
    עבי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה איך את נראית מיד יש קטגוריה מתאימה ב פורנהב
    סגור
  • 1.
    היא לא כזאת מצחיקה (ל"ת)
    צילי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • במקרה הטוב. מצחיקה אולי אולי את אמא שלה. (ל"ת)
    עמית 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור