תיירות

חברת התעופה ארקיע תחת מתקפה: "גועל נפש של ניצול, גזלנים"

חברת התעופה ארקיע, החלה לשווק חבילות למשחקה של מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג בכדורגל בבודפשט, ומציעה חבילות החל מ-599 דולר, מה שעורר את זעמם של המגיבים: "מחירים של תאילנד, חיים בסרט"
מערכת ice |  3
ארקיע (צילום shutterstock)
חברת התעופה ארקיע, החלה לשווק חבילות למשחקה של מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג בכדורגל, כאשר המשחק של הירוקים מול גנט הבלגית ייערך בבירת הונגריה, בודפשט, שם תארח את משחקה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והאיסור של אופ"א לשחק בישראל.
מי שמנצלת זאת ומציעה דילים של טיסות לאוהדים היא חברת התעופה ארקיע. בפוסט שהעלתה החברה לחשבון הפייסבוק שלה, היא הציעה טיסות מיוחדות עבור אוהדי הקבוצה הירוקה. הטיסות יתקיימו בתאריכים 14-17 בפברואר, כאשר מחיר הלוך ושוב יעלה החל מ-599 דולר.
מחיר חבילה החל מ-715 דולר לאדם בחדר זוגי, החבילות כוללת טיסות + לינה. המגיבים ממש לא אהבו את המחירים שמציעה ארקיע לאוהדי הקבוצה, ותקפה את חברת התעופה בתגובות לפוסט שהעלתה.
בתגובות ניתן היה למצוא תגובות כמו "אסור לטוס, ארקיע", "מחיר מוגזם", "מחירים של תאילנד, חיים בסרט", למה כזה זול? לא הבנתי. גזלנים, הלוואי והטיסה תצא ריקה", "ממש מציאה, גועל נפש של ניצול". אחד המגיבים אף תהה: "למה טיסה לבודפשט לא בעונה עולה כמו כרטיס טיסה הלוך חזור לניו יורק?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המחירים של ארקיע מרקיעי שחקים. (ל"ת)
    א. 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    פרייאר מי שקונה דרכם.
    אחד העם 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישראייר ואלעל - תאוות בצע בזמן מלחמה, בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    גזלנים בגדול
    כועס 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מזודה מחיר טיסה לאדם ביחס לחברות אחרות לעולם לא אטוס אתם גנבים ונצלנים
    סגור