תיירות

לאחר שנתיים של היעדרות: ביקושי שיא לקרנבל בברזיל וטנריף

חברת מסעות מדווחת על זינוק של למעלה מ-100% בביקושים לקרנבל שיתקיים בפברואר 2023 ביעדים שונים ברחבי העולם, ובעיקר בברזיל, בוונציה ובאיים הקנריים כולל טנריף
מערכת ice | 
קרנבל טנריף (צילום שאטרסטוק)
לאחר שנתיים של היעדרות, זינוק של למעלה מ-100% בביקושים לקרנבל שיתקיים בפברואר 2023 ביעדים שונים ברחבי העולם. בולטים בפופולאריות שלהם: הקרנבל בברזיל, קרנבל המסכות בוונציה והקרנבל באיים הקנריים כולל טנריף.
חברת מסעות מדווחת על ביקושי שיא בהיקף ההזמנות, המתאפיינת בהכפלת נתוני ההזמנות ב- 2019 שהיו במילא גבוהים. גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, מציין כי "תקופת הקרנבל הייתה מאז ומתמיד מבוקשת על ידי הנוסע הישראלי. יחד עם זאת, היעדרותם של הקרנבלים השונים מהעולם בשנתיים האחרונות, גרמו לצמא רב בקרב ציבור הנוסעים המבקש ליהנות ממאורע ראוותני צבעוני ומיוחד במינו. הקרנבלים השונים מהווים מפגן ראווה חגיגי, שמח וצבעוני המלווה באווירה תוססת ומשכרת, כזו שבקלות ניתן להתמכר לה".

רווה מציין עוד כי במקום הראשון ניצבת ברזיל עם טיולים גיאוגרפיים וקרוזים מאורגנים, עם עליה של 138% בהיקף ההזמנות. אחריה הקרנבל באיים הקנריים עם עליה של 122% ובמקום השלישי, הקרנבל בוונציה שמציג זינוק של 103%.
"ככל שקצב וצבר ההזמנות הנוכחי ישמר, יהיה קשה יותר ויותר למצוא אלטרנטיבות", אומר גיא רווה, שכן האופציות מצטמצמות לכדי סולד אאוט. כך שמי שמעוניין ליהנות עוד ב-2023 מהחוויה יצטרך להזדרז. בהחלט מדובר במספרים שאין להם אח ורע בענף ונכונה למבקרים חוויה צבעונית ובלתי נשכחת".
קרנבל ריו דה ז'נרו, ברזיל, הקרנבל הגדול והמפורסם ביותר בעולם, כולל תהלוכות צבעוניות, תלבושות גרנדיוזיות, מוזיקה מקפיצה והמון אלכוהול. קרנבל זה הפך ממזמן לסמל הקרנבלים באשר הם והוא אינו מאכזב אף פעם.
הקרנבל באיים הקנריים כולל טנריף הוא שילוב מנצח של מזג אוויר חמים ואווירה מחשמלת, והוגדר כקרנבל השני בגודלו אחרי ברזיל. הוא כולל תהלוכות מפוארות, בובות ענק ושאר מסורות קרנבליות, תהלוכת סוסים ענקית ועוד.
קרנבל המסכות בוונציה הוא אירוע ייחודי המתקיים במהלך פברואר בכל שנה למשך שבועיים רצופים. עיקר ריכוזו בכיכר סן מרקו, והוא כולל תהלוכת תחפושות, מופעי זיקוקין, אירועי רחוב ונשפי פאר באולמות מפוארים ברחבי העיר הכוללים ארוחות וריקודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה