תיירות

רמי לוי בצעד חריג: זו הפעולה שמתכננת ישראייר באופן מיידי

ישראייר הודיעה בין היתר כי היא עוקבת אחר הנחיות והוראות רשות שדות התעופה באופן שוטף. כרגע אין שינוי בפעילות: "במידה ויתקבלו אישורי בטחון, אנו נוסיף טיסות במהלך השבוע מיעדים הקרובים לישראל על מנת לסייע לישראלים רבים שטיסותיהם הזרות לא פועלות, להגיע לארץ. נכון לרגע זה, המטוסים החכורים בצי שלנו ממשיכים לפעול"
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
רמי לוי וישראייר, מצטרפים אל חברות התעופה הישראליות שנאלצות לנקוט צעדים. לאחר חיסולו של חסן נסראללה אמש (שישי) בלבנון, האיחוד האירופאי יוצא בהודעה דרמטית לחברת התעופה האירופאיות ומבקש מהם לבטל את הטיסות עד סוף החודש, 3 באוקטובר. בעקבות זאת, איש העסקים וחברת התעופה שבבעלותו יצאו בהברה חשובה.
ישראייר הודיעה בין היתר כי היא עוקבת אחר הנחיות והוראות רשות שדות התעופה באופן שוטף. כרגע אין שינוי בפעילות: "במידה ויתקבלו אישורי בטחון, אנו נוסיף טיסות במהלך השבוע מיעדים הקרובים לישראל על מנת לסייע לישראלים רבים שטיסותיהם הזרות לא פועלות, להגיע לארץ. נכון לרגע זה, המטוסים החכורים בצי שלנו ממשיכים לפעול ללא שינוי".
עוד קודם, בהמשך להמלצת הרשות האירופאית לבטיחות בתעופה, חלק מהחברות הזרות עזבו במהלך היום את ישראל, ארקיע הסבירה כי היא נערכת לתת מענה לביקושים ולעומסים לקראת חג ראש השנה בסוף השבוע הקרוב.

החברה מחוייבת ללקוחותיה ופועלת סביב השעון על מנת לתגבר את לוח הטיסות לאתונה ולרנקה, בכדי לסייע לישראלים לממש את חופשתם, או לחזור הביתה. עדכונים שוטפים באתר ארקיע וברשתות החברתיות, זאת בהתאם לתמונה המצב ולהנחיות רשות שדות התעופה וגורמי הביטחון.
לצידן, גם אל על מבקשת לעדכן כי נכון לשעה זו לוח הטיסות של החברה פועל כסדרו, וכי לא נותרו מקומות על טיסות אל על לישראל וממנה בימים הקרובים "אנו פועלים לתגבור לוח הטיסות ככל הניתן, וממליצים לכלל הנוסעים שטיסתם ארצה בוטלה, להגיע לאתונה או ללרנקה ולהירשם אצל סוכני הנסיעות ברשימת המתנה לטיסות חזרה לארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבים 800 דולר לטיסה של 250 דולר
    אזרח 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מנצלים את המצב ומפקיעים מחירים בזמן מלחמה וגם עושים כתבות תדמית . לא טס יותר עם חברה ישראלית גם בחצי מחיר ! עם טורקיש ולא עם ישראייר !
    סגור