עסקי ספורט

נועה קירל תגיב? דניאל פרץ נפרד בדמעות: "אוהב כל כך"

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, ששמו נקשר בשמועות על זוגיות עם נועה קירל, שוחח עם האוהדים הצהובים אחרי ה-0:1 על א.א.ק לרנקה ונפרד בדמעות לקראת המעבר לבאיירן מינכן: "יכול להיות שזו תהיה רק הפסקה. אני כל כך אוהב אתכם ומרגיש כל כך קשור אליכם. מהיום הראשון שלי פה זה מועדון שהוא כמו הבית שלי, גדלתי פה מגיל 5 ומהרגע הראשון שדרכתי פה בבלומפילד הרגשתי כמו בבית והמון מזה בזכותכם"
תום נחום |  7
נועה קירל (צילום טל עבודי)
אחרי היכולת הנפלאה ותצוגות השוערות האדירות שסיפק במדי הנבחרת הצעירה של ישראל באליפות אירופה עד גיל 21, בה הנבחרת כזכור רשמה הישג היסטורי עם הגעה לחצי הגמר והעפילה לאולימפיאדה, שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, ששמו נקשר לאחרונה בשלל שמועות על זוגיות מפתיעה עם הזמרת נועה קירל (שהכחישה את הטענות...), בדרך למעבר יוקרתי במיוחד למועדון הפאר הגרמני באיירן מינכן - שעל פי דיווחים כבר הגיעה לסיכום תנאיו האישיים של השוער וכמו כן, גם הגישה הצעה רשמית בגובה 4.5 מיליון אירו.
פרץ רשם אמש (חמישי) הופעה מוצלחת נוספת כאשר שמר על רשת נקייה וסייע למכבי תל אביב לנצח 0:1 את א.א.ק לרנקה הקפריסאית ולהשלים 1:2 בסיכום שני המשחקים בדרך להעפלה לפלייאוף העלייה של הקונפרנס ליג, שם הצהובים יפגשו לקרב ישיר על הכרטיס לשלב הבתים את צלייה הסלובנית, במה שמסתמן כמשחקו האחרון כשחקן מכבי תל אביב, שהתקרבה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, בעוד מסתמן שפרץ עצמו ישחק העונה דווקא בליגת האלופות במדי אחת הקבוצות הגדולות והחזקות באירופה.

בסיום המשחק פרץ הנרגש פרץ בבכי לקראת הפרידה המסתמנת וניגש לאוהדי מכבי תל אביב, כאשר גם שוחח עם האוהדים וסיפק נאום פרידה מרגש: "אני לא נפרד כי זה לא הסוף, יכול להיות שזו תהיה רק הפסקה. אני כל כך אוהב אתכם ומרגיש כל כך קשור אליכם. מהיום הראשון שלי פה זה מועדון שהוא כמו הבית שלי, גדלתי פה מגיל 5 ומהרגע הראשון שדרכתי פה בבלומפילד הרגשתי כמו בבית והמון מזה בזכותכם. אני כל כך אוהב אתכם, אין יותר מדי מה להגיד באמת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הם חמודים
    אנונימי/ת 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם ממש חמודים יחד!
    סגור
  • 4.
    עצוב
    תומר 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בגלל בסוכריה הנשפכת
    סגור
  • 3.
    אל תדאג נועה תבוא לגרמניה תרביץ הופעה גדולה (ל"ת)
    וגם תהיו ביחד 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    אויש באמת מה הוא צריך גמדה כזו (ל"ת)
    השפריץ וברח 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • מה רע בגמדה
    אור 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לנמוכות אין עתיד?
    סגור
  • 1.
    לא יצליח
    אמא של כאפה עליו 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סתם שוער קטן שעצר 2 פנדלים. בגרמניה כל משחקמיוציא 4 חתיכות מהרשת. מתאים יותר להפועל רעננה
    סגור
  • תפרגן יא קנאי
    אחד 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלוואי ויצליח
    סגור