עסקי ספורט

כוכבת נבחרת אנגליה מגיבה לסערה: "אני מצטערת"

לורן ג'יימס, שבמהלך המשחק בשלב שמינית הגמר של מונדיאל נשים מול ניגריה דרכה עם מלוא כף הרגל שלה על ישבנה של יריבתה, מגיבה כעת לתקרית הלא ספורטיבית
מערכת ice | 
לורן גיימס (צילום טוויטר)
דרמה גדולה נרשמה אתמול (שני) בשלב שמינית הגמר של מונדיאל נשים, כאשר נבחרת אנגליה העפילה בסופו של דבר לשלב הבא, אחרי ניצחון על נבחרת ניגריה בתום קרב פנדלים מותח. מה שתפס לא פחות תשומת לב מהניצחון עצמו, הוא התקרית המכוערת בה כוכבת הנבחרת הבריטית לורן ג'יימס דרכה על יריבתה והורחקה בכרטיס אדום ישיר.
זה קרה בדקה ה-87 של המשחק, לאחר שג'יימס, החלוצה של צ'לסי והכוכבת של נבחרתה, נתקלה במגנה של נבחרת ניגריה מישל אלוזי ונפלה. כשהיא קמה, היא דרכה עם מלוא כף הרגל שלה על ישבנה של הניגרית והמשיכה הלאה כאילו כלום לא קרה, אבל מהר מאוד קיבלה כרטיס אדום ישיר בעקבות המעשה הלא ספורטיבי.
90 הדקות וגם הארכה בסיומם נגמרו ב-0:0, כאשר קרב הפנדלים כאמור הכריע את ההתמודדות לטובתן של האנגליות. השמחה הייתה מהולה בעצב בעקבות התקרית וג'יימס ספגה גל של ביקורות על האקט המכוער.
דווקא אלוזי הייתה זו שהגיבה ראשונה ולא נטרה טינה לג'יימס, כאשר פרסמה פוסט ברשתות החברתיות וכתבה: "המשחק הזה הוא משחק של תשוקה, רגשות בלתי עבירים ורגעים. כל הכבוד ללורן ג'יימס". האנגלייה הגיבה ישירות לפוסט של הניגרית וכתבה: "כל האהבה והכבוד שלי אלייך. אני מצטערת על מה שקרה. כמו כן, עבור אוהדי אנגליה וחבריי לקבוצה, לשחק איתכם ולמענכם זה הכבוד הגדול ביותר שלי ואני מבטיחה ללמוד מהניסיון שלי".
אז נראה שההדורים בין השתיים הם בסדר, אבל מה שנותר לחכות לו הוא האם ג'יימס תספוג עונש כבד יותר מאשר הרחקה למשחק אחד. ברבע הגמר, האנגליות יפגשו את נבחרת קולומביה והן יקוו להסתדר בלי הכוכבת שלהן, שתרמה עד כה 3 שערים ו-3 בישולים בטורניר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה