עסקי ספורט

ישחק מול נבחרת ישראל ומחוזר על ידי מכבי תל אביב

מאגר הכישרונות של נבחרת מאלי שממלאת את שורותיה בעיקר מקרב מהגרים מצרפת אמנם לא מצליחה להתבלט בין הנבחרות החזקות ביבשת אבל אחד מכוכבי הקבוצה כבר מחוזר על ידי מכבי תל אביב

דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)
נבחרת ישראל בכדורגל צריכה לעבור 3 נבחרות בשלב הראשון כדי להעפיל גבוה והיא תפגוש את נבחרת מאלי שלא עברה דרך ארוכה עד לטורניר האולימפי, שיהיה השני בלבד בתולדותיה אחרי ההופעה באתונה 2004. זה התחיל בשני סיבובי מוקדמות, ובטורניר הגמר השיגה בסופו של דבר את הכרטיס אחרי דו־קרב מול גינאה. מדובר בהפתעה יחסית, מאחר שמדובר בנבחרת שמעולם לא העפילה למונדיאל, ולמרות מאגר הכישרונות שלה - שנובע בעיקר מצרפת - לא מצליחה להתבלט בין הנבחרות המעולות ביבשת.
האם מכבי תל אביב בדרך לרכש זר ראשון מקרב היריבה בתחרות בפריז? בצרפת מדווחים כי איסוף סיסוקו, קשרה בן ה-22 של בורדו, מועמד לחיזוק האלופה הישראלית לאחר שלא נמצא בתכניות הקבוצה הצרפתית לעונה הבאה. 
לפי התקשורת הצרפתית, הצעה של חצי מיליון יורו על מנת לרכוש את השחקן סורבה על ידי המנהל המקצועי של בורדו, שדורש עבורו מיליון יורו. השווי שלו מוערך ב-700 אלף יורו והוא חתום על חוזה עד לסיום העונה הבאה. 
סיסוקו נמצא כעת עם הנבחרת האולימפית של מאלי, שתשחק מול ישראל במחזור הפתיחה של בית ד' ב-24.7 בפארק דה פראנס שבפריז. אם יחתום, יפגוש חמישה חברים חדשים לקבוצה כבר בטורניר האולימפי: דור תורג'מן, רוי רביבו, אושר דוידה, אלעד מדמון ועידו שחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה